elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Vecka två avklarad!

Av Elin - 29 augusti 2014 19:13

Dagen idag har varit riktigt bra och jag har lyckats med ännu två grejer den här veckan! :) Gjorde två förhör idag som gick toppen! Spanskan fick jag högsta poäng på och spanskaläraren verkade riktigt nöjd med min insatts. Syndes på henne när jag gjorde förhöret. (Kände att det var lite skryt alltså..:$) Men jag känner mig 100 gånger säkrare nu! So'n kändes faktiskt riktigt riktigt bra med, en var jag dock lite osäker på men det ordnar sig allt! :) Får jag inte fullpott på den här får jag det nästa gång. Bara och tänka posetivt liksom! :D 

Kört lite Frisbee golf och det var väl rätt så okej. Hah inte det roligste om man säger så men blivit bättre på och kasta iaf. :) 

Saknar honom redan..hur ska jag klara helgen?? <3


Hemma har jag bara ta't det lugnt. Inte gjort nåt speciellt alls.

Kvällen blir mys framför tvn med familjen :)<3


Aj! Har så jävla ont i min läpp sen igår, när stolen 'attackerade' mig. :( Så imorse när jag vaknade och tittade i spegeln var läppen blodig haha :P Sen under dagen har jag fått riktigt ont i min käke och mina tänder, nästan så att jag får ont i huvudet av värken. Men blev ju en REJÄL smäll igår så inte så konstigt! :( Får väl vänta och hoppas på att det blir bättre. Bara jobbigt och vänta!

__________________________________________________________________

Vad händer i helgen då? Jo, jag och Ida är ensamma hemma från imorgon till söndag för mamma och pappa ska bort. Vet dock inte vad vi ska göra men ska FÖRSÖKA gå på en promenad sen ska vi väl laga mat tillsammans osv. :) Blir lövbiff och potatisgratäng. Här du blir det finmat när morsan och farsan är borta ;) Man får väl passa pååå!

Juste måste också träna på engelskan! Det fixar jag allt :) Hoppas bara att jag kommer ihåg det, har ju minne som en guldfisk. Men får lägga upp boken på skrivbordet. 


Nä nu tar jag helg!!!! ♥ 

 






 
 
|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar

29 augusti 2014 23:50

En del stolar ska man inte lita på!!

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards