elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Firat ♥ Skolschema

Av Elin - 15 augusti 2014 21:00

Vet inte vart jag ska börja. Dagen har varit från och till idag alltså. Både bra.. och dålig. Mitt humör har varit från topp till -7

Har varit hos min kusin som fyllt år och firat honom lite. :) Alltid kul och träffa dem!

När vi kom hem så lagade mamma och jag mat tillsammans, tacos blev det. Dock kändes det inte alls kul, allt har bara ändrats! Efter grälet mellan mamma och pappa igår så har dem knappt pratat med varann. De kanske sagt nåt litet.. Jag mår så jävla dåligt över att det är så här, att de inte pratar och att det grälar! Var en sån jobbig tystnad när vi satt och åt så jag höll på och få panik och bryta ut i gråt. Men jag lyckades hålla mig. 


Vi gick upp till Sara nu på kvällen. Pappa följde inte med så jag ringde och sa att han skulle komma men han lät liksom -Vem fan bryr sig-humöret. Förstår inte vad JAG gjort för fel, för det känns som att han skickar över skulden på mig när vi snackade. Han kom i alla fall till Sara och blev väl på lite bättre humör. Men nu är allt som det var förut!

Känns skönt att komma tillbaka till skolan nu när det är så här. 

Mwhihihi, sitter just nu och ska kolla på schemat. Vi får väl se vad man tycker ;) Ska kolla igenom lite noggrannare nu. Därefter släppa in Lukas ♥

Ha en bra kväll puss ♥

     







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards