elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 april 2014

Vanlig dag

Av Elin - 28 april 2014 18:30

Ligger och kollar på the walking dead och fryser som bara den! Vet inte varför, bara gör det och mina armar är som två isbitar. Usch! Är trött och allt, orkar inte med nåt just nu känner jag. Kvällen får bli att öva mer på spanskan och Asien, blä! Sen och bara sitta vid tvn.

Da'n idag har varit rätt så okej. En vanlig dag, dock ingen riktig engelska för engelskaläraren är i New York och jag kände bara; YEEEES!! Vi fick istället vara ute, två och två & leta efter saker ute som började på a och b på engelska. Man kunde vinna om man hittade flest saker, Hanna och jag hittade bara fyra, vi är så duktiga höhö

Jaop, har väl inte hänt något mer speciellt i skolan mer än att jag sett min ÄLSK och oh my god! Varje gång jag ser honom så känns det som att mitt hjärta smälter.. ♥♥ kärlek ör ibland allt underbart! 


När jag kommit hem så övade jag lite på Asien och har snart faktiskt fått in alla länder i huvvet, har bara några kvar. Känner mig duktig, höhö! Och om jag inte får precis alla rätt, vad gör de? Bara jag får godkänt är jag nöjd, men vafan klart att man vill ha 100%!!! :) Käkat en awesome wook som mamma gjort och det är såååå gott...! Läst lite spanska och förhoppningsvis fixar jag det med på onsdag. Nöjd sålänge jag klarar de men skulle ju sitta fint med högre, VERKLIGEN!


Nu ska jag gå vidare. Ni får ha en super bra kväll! ♥

 
 
natalia

natalia

28 april 2014 22:06

Du är så duktig som pluggar så mycket ;*

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards