elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Stress, Nicki Minaj, tandläkaren

Av Elin - 23 april 2014 14:00

Hanna åkte hem kanske för 40 minuter sen? så sitter just nu i min säng och kollade igenom facebook, bloggar osv. Är sjukt stressad för ingenting och vet inte varför, bara kom för tio minuter sen.. 

Ska till tandläkaren om om 45 minuter, eller ja där ska jag vara fem i tre. Blir väl bra, får ''rensa'' mina tänder och borsta dem, för HATAR när de tar bort tandsten, gör så jävla ont på nåt sätt :S 

Annars idag blir det väl att kanske försöka gå på nån promenad, vet inte alls hur dagen fortsätter.. 


Somnade typ halv tre inatt och vaknade av att jag drömde om att Hanna & jag var nånstans i campade i en husvagn så hade vi brevid en pedofil. (Glömde berätta detta Hanna) -vi träffade Nicki Minaj, så jag fick en autograf och började gråta. xD Dagen efter var vi med skolan och vi skulle springa runt i en stad, typ fem varv. Det var med rutschkanor och allt i den tävlingen..

Jag vaknade halv elva (Hanna innan) och vi låg och kollade på mobilen, pratade. Sedan så klädde vi på oss, åt frukost, fortsatte kolla lite på World War Z och vi konstaterade att den sög, höhö! Fixade därefter i mitt rum och Hanna drog hem.. så jag diskade lite grejer som vi använde igår. :) Det var en roig övernattning ♥ och hoppas på fler 


Hinner inte lägga in bilder nu för jag måste verkligen fixa mig, klockan är kvart över två när jag är klar med detta inlägg och som sagt, jag är redan stressad och vill inte bli det mer. Men ska fixa dem och ni ska att få se dem. Ha en bra onsdag! ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards