elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 april 2014

Negativt inlägg..

Av Elin - 17 april 2014 17:45

Yey vad roligt! Då har man börjat blivit sjuk, ont i halsen och täppt i näsan. Inte så himla roligt nu när man har lov och allt. Har blivit smittad av Dennis självklart, han är jämt sjuk och kan kommer hit även fast han är dålig. Blir så irriterad på det! (Jag har inte alls nåt emot honom för det kanske låter som det, men han är rätt så jobbig ibland, snor all uppmärksamhet så man blir som en osynlig glasruta för andra och han är sjuk typ hela tiden så man själv blir smittad...) 


Jag har också ont i mitt pekfinger och långfinger för att jag fick ett basebollträ på handen så kan inte böja fingrarna, får en sånn jävla smärta då. Det var en kille som bara kastade det på mig när han skulle springa, kände bara ''fuck you!'' Han kan väl kolla lite och inte vara så inne i leken, men ingen hänsyn kan man ta. 

Mitt humör är också upp och ner, just nu nere, ledsen. :(


Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Jo först hade vi musik och då fick vi kolla på någon film om hörseln och tinnitus. Vi körde ett musikquiz, tjejerna mot killarna och vi tjejer vann! ;) Så vi fick en minipåse med colaflaskor (killarna fick också haha) 

Vi gjorde kycklingar på tekniken och jag blev inte alls nöjd med min, den gick också sönder i väskan men det kvittade. ;) har fått en uppgift att göra ett arbete om evolutionen IGEN i en liten grupp och då fick jag en som är såå sjuk.. han jobbar inte, han bara FLAMSAR!

Haft bränboll i det kalla och frös ihjäl.. 


Nää nog snackat om skolan. Nu är det LOV och ska bara slappa! Vi får se vad som händer :) Blir iaf kompisar, övernattning, datorn/musik och nåt mer antar jag.. höhö. Förståss ska jag BLOGGA, vet dock inte om vad, men kommer väl på nåt eller så kan la ni kommentera? :) :)


Det är en från min förra klass som går i en annan sjua och ''håller på'' med mig och det äcklar mig OTROLIGT! Han petar på mig på sidorna om magen och det är otroligt obehagligt. Han har till och med tjej så varför gör han så bara på mig?! Han petar inte löst heller utan sjuuukt hårt och kan ta händerna där med. Jag har sagt att han ska sluta men han fortsätter bara och jag gillar det inte alls.. han gjorde det senast idag och det gjorde faktiskt ont och han gör det när jag inte är beredd heller. Försöker att undvika honom eller ställa mig åt sidan men han lyckas ändå. Är rädd på nåt sätt, och varje gång jag ser han tänker jag: Neeej!...

Vad i helvete ska jag göra...?


Nu ska jag iaf lyssna på musik och fortsätta snacka med en på bris...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards