elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Dag 2 - Mina föräldrar

Av Elin - 29 mars 2014 18:00

Nu ska jag berätta lite smått om mina föräldrar: Tänker dock inte visa bild, det är för personligt! 


Mamma: Hon heter Mona och är 49 år, hon fyller 50 i höst. Hon jobbar inom äldreomsorgen, alltså att hon tar hand om äldre som behöver hjälp. Hon är snäll och vill typ alla väl. Hon är omtänksam och förstår när man är nere, mm. Mamma har 6-7 syskon. Hennes pappa är tyvärr död och jag hann aldrig träffa honom. :/ men mormor finns kvar här. Mamma är jätte duktig på och baka & laga mat, hon lagar den godaste maten jag vet! Dock kan hon inte slå pappas pasta carbonara. Mammas intressen vet jag inte faktiskt! Det är väl och åka ut med husvagnen höhö. Det finns säkert mer som jag kan säga men inte något jag kommer på nu.

Pappa: Han heter Peter och är 49 år, han fyller också 50 i höst. :) Han jobbar med att köra lastbil, han kör pappersmassa, flis och annat. Han är riktigt snäll men ibland kan han verkligen vara en mensgubbe. :P haha.. han är också en förstående person, mest när det gäller mig, han vet så väl när jag mår dåligt och det är jag glad för<3 han är riktigt bra på bordpingis och jag är jävligt avundsjuk på honom! Hans intressen är väl rally och hockey, han hejar på Leksand!! :) om inte leksand vinner i hockeyn så blir han ganska sur. Han är också en ganska lat gubbe. Pappa har en bror och awesome snälla föräldrar som jag älskar av djupet av mitt hjärta! ♥

Mina föräldrar är gifta! <3 och det är jag stolt över och hoppas att dom är de ''tills döden skiljer dom åt''.. älskar dom så jävla mycket men ibland kan jag bli så jävla besviken och förbannad på dom så jag måste gå på en promenad och då känner jag igen att långt inne i mitt hjärta är dom bevarade och kommer alltid vara! ♥

 
 
natalia

natalia

29 mars 2014 18:37

Kul att "lära känna" dina föräldrar lite :)

http://Nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards