elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

Saker borta....

Av Elin - 28 mars 2014 22:30

Hej! Är riktigt besviken nu för att jag skickade en present till Natalia och då hade posten (antagligen) öppnat de och tagit ur två saker! Blev så jävla besviken och frustrerad när jag såg och hörde de! :( är också ledsen för att hon inte fick de och skämms så in i helvete! Hur fan kan posten vara så dum i huvudet?! Nä inge mer post skickat från mig nu säger jag! ;'/ skulle bara vilja göra nåt med posten nu, så känner jag men kriminell hör inte hemma här..


Har också varit och handlat idag. Då när vi var påväg så ser vi nåt på vägen, den står en hund, MITT PÅ VÄGEN! Sen är de en till hund som är där och vi trodde att det va hans hundar som bodde där (vår granne) men nä. Så vi tog in dom i bilen och åkte runt lite och frågade men tillsist fick vi tag på ägarna. :) men ville inte lämna ifrån mig dom hihi.. dom var så sööööööta!! <3 vill också skaffa såna!


Har inte gjort så mycket mer idag. Ska sluta skolveckan med film och sova! Det blir filmen ''Blå är den varmaste färgen'' och det står så här om den på swefilmer; ''16-åriga Adèle är ung, oskuldsfull och inte helt säker på vad hon vill göra av sitt liv. När hon träffar Emma, en punkig tjej med blått hår och starka åsikter, öppnas hennes ögon för kärleken och för frigörelse. De två inleder ett förhållande som utforskas in i minsta detalj.'' Låter lite bra, kanske lite .. vad ska man säga, pinsam xd Men har inte alls emot homosexuella så kan se den! Står för de till 100%! 

Ha en bra fredagskväll och sov gött allesammans.   

 
 
natalia

natalia

28 mars 2014 22:47

Så himla tråkigt :( Men inget du ska skämmas över gumman <3 Det är inte ditt fel, det är posten som gjorde fel! Inget av detta är ditt fel!!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Lana på Posten Kundservice

Lana på Posten Kundservice

31 mars 2014 11:31

Hej Elin, Jag beklagar att allt inte fanns kvar i presenten. Det kan vara så att brevet har gått sönder i terminalen eller liknande och att innehållet har ramlat ut. Om du kan skicka ett mejl till oss på kontakt@posten.se och uppger din adress och mottagarens adress samt beskriver grundligt innehållet och det som saknas så kan jag göra en reklamation så att vi kan söka efter innehåller på terminalen och se om de har hittat ditt innehåll. Vänliga hälsningar, Lana, Posten Kundservice

http://www.posten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards