elin-mylife

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Elin - 23 februari 2014 22:15

Imorgon börjar fan själva lovet och det ska bli så skönt och inte tvinga sig upp imorgon, utan man kan sova hur länge som helst och bara ligga kvar, kanske titta på mobilen, se på nån video.. fan vad gött! Ni förstår nog verkligen inte hur mycket jag har längtat efter lov?! Usch, känns som jag har slitit i fem år :'s

Men det bli ingen speciell dag.. ska väl hitta på nåt kul, ensam för mamma och pappa jobbar. -Tack Albin att du fes... ''mums''   <-----!


Efter förra inlägget har jag inte gjort nåt typ. Badat lite, sett på Farmen och SNN news :) har också hjälp mamma med maten. Jag har också tvättat min jacka, själv för första gången och nu kan jag göra de, känner mig duktig höhö. Farmor och farfar kom också en sväng i eftermiddags för nån pressäning hade blåst av..!
Det blåser så in i helv*te om jag får uttrycka mig så!!! Hoppas på att de slutar tills imorgon. Har inget mer och skriva om nu så vi hörs i nästa inlägg. Pusshej<3


Av Elin - 23 februari 2014 17:00

Idag så tog mamma, pappa, Trisse och jag en tur i skogen. Var super och få komma ut i skogen och känna doften och se allt de fria. Det hade jag verkligen längtat efter! Jag och skogen går ihop som sylt och pannkaka. ;) 

Nä men skogen är verkligen fantastisk och jag är glad att vi har den.
Tyvärr glömde jag mobilen och allt så kunde inte ta bilder.. men kommer säkerligen gå den igen så det ordnar sig hörni

När vi kom hem har jag inte gjort nåt speciellt ALLS. Har bara haft tråkigt, men visst har spelat lite data, ds. Juste har ju faktiskt vattnat blommorna och fixat dem +dammsugit där blad åkt ner. Ska nog också byta gardiner i mitt rum för är så äckligt trött på dom jag har och dom är bara ivägen fast dom är i fönstret haha ;)


Ikväll blir det kanske ett bad, är inte hundra säker, men ska också nog måla naglarna och se på Farmen. Just nu sitter jag och väntar på svar från Hanna och Elin, lyssnar också på musik. Hanna och jag ska ju sova över men vi vet inte när eftersom att jag ska och ta blodprov på tisdag tyvärr.. för jag hade tänk imorn till tisdag men saker kommer ju ivägen tyvärr. Man kan ju ta de på tisdag efter liksom? Vi får se vad det blir

Får hitta på nåt annat nu, ha en bra eftermiddag <3


Juste, ska visa där jag tog blodprov men där dom failade... 

 

Såhär kul har man med sitt DS xD (dåliga bilder eftersom att jag inte vet om man kan ta in dem i datan, men ska kolla om det går nu så har man de löst på en gång :) 

Titta hur jag såg ut 2011  

och hur jag förändrats

 
#beautiful
(Dags och ge en fina kommentarer) :)



Ovido - Quiz & Flashcards