elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Frisk luft från skogen

Av Elin - 23 februari 2014 17:00

Idag så tog mamma, pappa, Trisse och jag en tur i skogen. Var super och få komma ut i skogen och känna doften och se allt de fria. Det hade jag verkligen längtat efter! Jag och skogen går ihop som sylt och pannkaka. ;) 

Nä men skogen är verkligen fantastisk och jag är glad att vi har den.
Tyvärr glömde jag mobilen och allt så kunde inte ta bilder.. men kommer säkerligen gå den igen så det ordnar sig hörni

När vi kom hem har jag inte gjort nåt speciellt ALLS. Har bara haft tråkigt, men visst har spelat lite data, ds. Juste har ju faktiskt vattnat blommorna och fixat dem +dammsugit där blad åkt ner. Ska nog också byta gardiner i mitt rum för är så äckligt trött på dom jag har och dom är bara ivägen fast dom är i fönstret haha ;)


Ikväll blir det kanske ett bad, är inte hundra säker, men ska också nog måla naglarna och se på Farmen. Just nu sitter jag och väntar på svar från Hanna och Elin, lyssnar också på musik. Hanna och jag ska ju sova över men vi vet inte när eftersom att jag ska och ta blodprov på tisdag tyvärr.. för jag hade tänk imorn till tisdag men saker kommer ju ivägen tyvärr. Man kan ju ta de på tisdag efter liksom? Vi får se vad det blir

Får hitta på nåt annat nu, ha en bra eftermiddag <3


Juste, ska visa där jag tog blodprov men där dom failade... 

 

Såhär kul har man med sitt DS xD (dåliga bilder eftersom att jag inte vet om man kan ta in dem i datan, men ska kolla om det går nu så har man de löst på en gång :) 

Titta hur jag såg ut 2011  

och hur jag förändrats

 
#beautiful
(Dags och ge en fina kommentarer) :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards