elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

I don't dance ;)

Av Elin - 27 januari 2014 18:30

Måndan är klart, jag är glad/lite ledsen men tror det börjar försvinna och mår allmänt bra men ganska trött! :) Dagen i helhet har varit bra, rolig och jävligt skrattig haha. ;) Trodde att dan skulle bli helt annorlunda, jobbig och hade liten rädsla inom mig :/ men den blev helt enkelt tvärtom och det är så himla bra och skönt! Har inte lika många blickar på mig som förra veckan och allt börjar släppa inom internet och prat, klumpen i magen håller också på och släppa, är bara lite rädd nu inför no lektionerna och musiken för vissa saker.. ''suck'' somsagt om ni läst innan så förstår ni. 

Var precis en vanlig dag med vanliga lektioner. Först akt då snackade läraren om veckan sen att vi är lediga på Måndag, fuck vad awesome!!!! Lååånghelg! x3<3 (Behövs verkligen som man sliter..) Slöjd, jag fortsatte med en mössa till lillkillen Denniiizz! Tror faktiskt att den blir rätt så okej! OMG. Måste berätta några saker som hände på slöjden XDD först så bad Emilia om hjälp av läraren och hon svarade ''ja'' men efter typ sju minuter gick hon till en annan i klassen (alltså läraren hjälpte inte Emilia) så hon sa de att hon hade bett om hjälp innan och så svarar hon ''nej'' och så säger Emilia och Hanna att hon visst gjorde de och att hon till&med svarade ''ja'' på de! Så himla efterbliven lärare.. 

Jag blev också lite hyper (vi hade musik haha) så skojsjöng och så råkade jag sjunga lite innan och min röst blev helt jävla många, var så himla roligt!!!! Höll på och dra mig flera gånger på en grejj. 

Matte, vi jobbade på som vanligt

SO, vi jobbade om romarna, eller läraren läste och så skrev vi en tidslinje. Hanna och jag fick också flera skrattattacker då såklart så skulle ''E'' lägga sig i och bah: Vad skrattar ni åt?! Hanna!? 

+Det som stör mig är också att jag är som en jävla osynlig person enligt honom, han säger aldrig mitt namn m.m ;'/ sjukt elakt och idiotiskt!

Spanska, vi gjorde olika saker. +På onsdag slipper vi spanska och sen på fredag har vi ingen lärare så vi får jobba fritt :3 #Awesome

På engelskan jobbade vi med grammatik? Var väl kul!


Den här veckan slipper man dö iaf, vi har bara fått en läxa och det är så sjukt bra!!!!!!!!!! Jätte glad för de :) Engelskläxa är det självklart men liksom, hellre de än flera och shit. Slapp vecka hoppas jag på nu för orkar inte ge hela min själ åt läxor..

Nu ikväll blir de: Göra nån träningsövning, dansa lite till nån låt :D chilla framför farmen och familjen annorlunda, sen vet jag inte om jag ska göra nån uppgift i engelskan. Så ser helt enkelt min kväll ut o vara. 
Ha alla en bra kväll alla kära Puss&Kram <3

 


 
 
natalia

natalia

27 januari 2014 18:58

Ha en fin kväll nu då! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

27 januari 2014 19:18

Tack desamma! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards