elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Grym dag!

Av Elin - 3 januari 2014 16:29

Idag gick man upp kvart över fem (yes!). Var skit trött när jag vaknade och tänkte; ''nää, stannar hemma idag!'' Men jag gick upp på direkten och fixade till mig och åt en macka. Sen drog pappa och jag iväg före sex. Först åkte vi med ett lass lite utanför Arvika och lämnade pappersmassa, sen hämtade vi flis. Körde det till Karlskoga och var där en stund för det krånglade lite och segade. Vi stannade och åt där så städade vi den lite utanpå. 
Vi åkte till Beckhammar och lastade på pappersmassa och så åkte vi och lämnade lastbilen hos pappas chef, för nu är pappa ledig i tre dagar :) Det har varit riktigt kul! +Tröttsamt! Höll på och somna flera gånger och mina ögon stängdes hela tiden på förmiddan typ, men såklart kan jag inte sova när jag ''jobbar'' ;) 
För en stund sen kom pappa och jag hem, så jag har tänt lite ljus för jag fryser som fasen, uuuuuuuuuschh! 

 
Men, när jag kom in i mitt rum låg där ett kort, jag tänkte ''jaha''? Sen såg jag att det var från FINASTE Natalia, blev sjukt glad! :) Hur kan en människa va så go?! Tack så hjärtligt mycket, kortet var jätte fint! <3
Ska försöka slinka ner på stan nån dag och göra en speciell sak, eller ja, tror en del fattar. Men Natalia -Va inte orolig, du ska få nåt också :) lovar de!


Snart blir det mat, sen slapp kväll för mina ögon är som två ihopklistrade pannkakor..
Ha en bra kväll Puss&Kram <3

 

 

(Hahah ströck över min adress och så ;P)

 
 
natalia

natalia

3 januari 2014 17:21

Ååå vad kul att du blev glad! Kramisar <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

3 januari 2014 17:23

Det är klart! Kramar

 
Ida

Ida

3 januari 2014 17:35

Fin blogg! :)

http://Humlaaan.blogg.se

Elin

3 januari 2014 18:04

Tack snälla du :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards