elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

♥ Frååågor ♥

Av Elin - 31 augusti 2013 14:21

Den/det senaste:

Du åt? Macka
Du drack? Te
Du kramade? Vet ej
Du tittade på tv med? Pappa
Du satt vid datorn med? Ensam
Du sov med? Ensam
Du skrattade med? Amanda
Du brottades med? Ingen
Vad ska du göra imorrn? Städa mitt rum.
Vad har du gjort idag? Legat i sängen och kollat på film för jag är sjuk..
Va det kul? Nja..
Vad vill du ha? Inget just nu, jo halstabletter
Vad har du för lite av? Vet inte 
Är du singel? Ja
Är du kär? Japp, lite <3

Vad vill du göra nu? Kolla på Kristallen
Planer till helgen? Är sjuk, men kanske baka imorn o städa
Har du mer en 5 tröjor? Jaa
Har du mer en 2 byxor? Jaa
Vill du sova nu? Ja


Kryssa i för det som stämmer in på dig:

[ ]  <-Nej

[/] <-Lite/Ibland

[x] <-Ja

 

 Ensamvarg:

[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[ ] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok en dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
Antal: 0

Anorexiabarn:

[ ] Du har haft anorexia/tendenser till anorexia
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det ända du äter
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[/
] Du tkr du är tjock
[/
] Du säger emot när dina kompisar säger att du inte är det
[ ] Du börja tappa hår
[/] Du fryser ofta
[ ] Du äter knappt något
Antal: 1,5


Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[/] Du gillar ditt utseende
[ ] Om någon säger att du är ful blir du jävligt arg             
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet
Antal: 0,5

Emo-typ:

[ ] du skär dig
[ ] du har svart hår 
[ ] du bär ofta svarta kläder -  bara svart
[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen
[
 ] du har dåligt självförtroende
[ ] du vill dö
Antal: 0


Fjortis:

[ ] Du säger ofta dah
[ ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder
]
 Du har mkt smink
[ ] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du bär ofta korta kjolar/linnen.
[ ] Du är 14
Antal: 0

Nörd:
[/] Du älskar att läsa
[ ] Du kan allting om datorer och sånt
[/] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris
[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker
Antal: 1


Kärlek, vänner, familj & liv:

Är du kär? Lite <3
Är du tsm me nån? Nej
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? Ja
Har du fått nya vänner denhära månaden? Jaa
Vill du ha fler vänner? Gärna
Har du för många vänner? Nej!
Är du ovän med någon? Hm, lite 
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp! <3
Är dina föräldrar skilda? Nej<3
Har du riktiga syskon? Japp!
Trivs du i din familj? Ja
Hur många bor du med? 3
Vill du leva? Ja
Är du lycklig? Nja, ganska
Hatar du ditt liv? Nja
 
Puss
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards