elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Ingen lust, inget liv, skit?!

Av Elin - 17 april 2013 16:00

Hej! 

Nu var det ett tag sen jag bloggade, ingen lust alls! :/

Jag har haft endel att göra också.. så ibland har jag bara loggat in, men sen ångra jag mig och loggade ut.. 

Det är just nu sådär! Vet inte varför, men en sak är säker.. har börjat tappat livsglädjen igen! Jag vet inte hur och varför?

Känns så jobbigt.. :/
I måndags iaf så var jag i skolan och var hemma, sen fick jag dyng ont i magen och inget hjälpte!! Jag la mig ner, men det gjorde ont, satt mig, gick, bytte byxor, gick på toa, men inget hjälpe.. så mådde jag sjukt illa!

Jag gick också på toa minst 20 gånger efter skolan.. :o (kissade bara) 

Tisdag-Var i skolan och gick på en promenad.. 

Onsdag-Skolan och kanske ska gå på en promis.. 
Idag fick jag iaf reda på mitt Nationella prov i matte, jag fick D, tack o lov..! Är iaf glad över det!

Sen ska vi ha muntligt NP i engelska, helvete, suger på engelska.. sen skriftligt nästa vecka i engelska, kill me!!! 

Imorgon är vi iaf lediiiga, yees! :) Gött! 


Hanna , Amada.. gillar ni mig? Alltså som vän, vill veta.. för jag känner mig utanför, det är liksom ni två..!

Ni frågar inte ens: -Ska vi träffas/göra nåt? Det är jämt jag!

Ni kanske vill de, det är okej för mig, men säg det iaf!.. 

Hanna/Amanda, skriv detta till Hanna/Amanda, och SKRIV exakt vad ni känner och tycker till mig, antingen här, eller på kik..!


Inga lögner mer..

Kram...



En lyrics på en låt, men har ändrat den lite;

 

Jag vill berätta för jag vill ni ska förstå

-år ett skitliv som jag strävat för att få
likt en livstid upplevelser som gjort mig stark
vill jag säga men sanningen är att jag mår riktigt kasst!
Trodde att jag var ung och att jag bara levde livet men
insåg aldrig hur det skada min familj
mina vänner som börja snacka.
Idag är jag ensam för finns det nån att prata med?
Klart det finns, men ärligt talat jag hatar det!
För de gånger jag velat prata vad var det ni alltid sa?
-Jag lovar att jag finns. Men ni försvann nästa dag!
Jag tänker inte prata, tänker skriva för mig själv,
skriva en bok som ska bilda mitt självportätt
som den kvinnan som ni alla önska att jag var;
en aska, en gravsten, där jag blitt begravd!....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards