elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Jag vågade!

Av Elin - 19 mars 2013 17:30

Hejsan alle sammans! 

Idag vågade jag mig kråla till Skolsyster.. det var verkligen jobbigt!! 

Hanna följde ju med, så det gick lite bättre, tack gumman! ♥

Vi pratade lite iaf.. och så ställde vi in ett möte på Tisdag klockan 11.30

Alla i klassen frågade typ vart jag och Hanna var, asså, BRY ER INTE, ni tycker inte om mig och har aldrig bryt er annars, så varför nu!? Sjukt.. 

Jag hoppas jag vågar gå på tisdag.. !

Våran lärare bara: -Har inte ni haft idrott?!?!

(Vi hade idrott när vi gick)

Jag: -Jo? Men vi ska till ''syster''

Hon: -........

Vi: -Ja!

Hon: -JAHA! 

Och så gick hon, hon är störd?


Annars har det varit en riktigt SEG dag... 

Inte så himla roligt i skolan..

Vi hade; NO, idrott, så kollade vi på några som spela fiol, sist hade vi slöjd...

usch..! 

Imorn har jag prov i spanska, kommer gå såååådär! Men ska träna på det sista :) 

Nu ska jag lyssna o sjunga lite, sedan TRÄNATRÄNATRÄNA...!

Justjah, vi har fått steräknare av typ några för och tävla mot andra skolor eller nåt sånt o,o

Just nu har jag gått över 9500 steg, bara IDAG! OKEJ?

KRAM

 


NU SKA MITT LIV ÄNDRAS, SKA BÖRJA OM HELT! 

NU SKA JAG VARA JAG, SKITA I ANDRAS SKITSNACK M.M

TÄNKER PÅ ER ANDRA OCKSÅ, BRY ER INTE OM ANDRAS SKITSNACK, VAR MED DOM SOM GILLAR ER FÖR DEN NI ÄR, OCH VAR MED DOM NI OCKSÅ GILLAR, DET FINNS HELLER INGEN SOM ÄR COOLARE, SNYGGARE/SEXIGARE ELLER VAD SOM HELST!! Var bara dig själv, det är den alla trivs med, älskar er mina vänner! ♥





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards