elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

TACK - TÄVLING?

Av Elin - 28 januari 2015 21:15

Vill bara tacka allihopa igen för att NI gjort min blogg och dag! För att ni besöker den, kommenterar och bara tittar in och ser vad som står - oavsett om jag är på dåligt humör, så som sur, ledsen, arg eller helt enkelt bara är på topp och mår suveränt! :D Utan alla ER skulle jag inte vara den jag är idag. Utan er skulle jag inte startat bloggen, inte heller fortsatt!


Ni är BÄST!

Jag hoppas att NI vet det!!! <3 Tack för alltihopa underbara ni. Både för all PEPP som jag fått senaste tiden, KOMMENTARER, BESÖK och att ni gillar det jag gör! 

Jag mår bra, p.g.a ER och min dag blev så mycket bättre p.g.a ER! 


TACK TACK!!!!♥♥♥♥


Och i samband med detta undrar jag om ni är sugna på en tävling? för jag har lite "planer" för allt ni har gjort för MIG..? 

_____________

Har haft en bra dag idag. Bättre än igår och dagarna innan det! Jag har mått bra, dock så har jag haft en rejäl huvudvärk hela dagen. Druckit vatten, men det har tyvärr inte slutat så vi får se om jag går till skolan imorgon!


Skoldagen har varit ganska så slapp. Inte gjort något speciellt i skolan faktiskt utan för det mesta bara suttit vid datorn och spelat eller pratat xD gjorde ett läxförhör i matte (tror att det gick ganska bra), det var väl det ända! 

Sen när jag kom hem så har jag läst på svenskan flera gånger och slappat lite granna :) 


Försökt kollat dem flesta bloggarna idag och ska väl kolla dem som jag har kvar imorgon (om jag inte orkar göra det nu)! :) 


Imorgon då, då det först blir skola - förhoppningsvis, och sedan lite svenskaplugg! Resten av dagen är jag LEDIG, något jag ser fram emot till 100%. Goooosh så glad jag är   

Hoppas att ni haft en fin dag och kvällen fortsätter likaså    Godnatt å många kramar till er♥

 


 
 
Linn♡

Linn♡

28 januari 2015 21:44

AWWW världens bästa & finaste Elin♡♡♡ Loveuu!!! Du är verkligen bäst!!!! I mina ögon, och kommer alltid att vara det^^
------
Nej...huvudvärk!! Usch stackarn:(((( Hoppas verkligen att det lugnar ner sig under natten, annars får du stanna hemma och krya på dig! Viktigt att du mår bra♡
DU är så sjukt fin!!!!!
--
Jaaa hade varit suuuper roligt med en liten tävling♡^^♡ Loveuuu!!!!

Tusen kramar till dig:* Sov gott<33

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

29 januari 2015 00:30

Härligt att höra att du mår bättre tack vare kommentarer. :D

En tävling vore ju alltid trevligt! :)
kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards