elin-mylife

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Elin - 27 augusti 2014 20:47

  ♥

Det är därför HAN är underbar med ♥♥

Av Elin - 27 augusti 2014 19:45

Sitter här och i soffan och lyssnar på Eminems nya låt: Guts over Fear.♥ Den är riktigt bra men det ända negativa är att det är någon 'Sia' som sjunger refrängen och det var inte så bra..tyckte att han kunde sjungit själv men men, är ju inte direkt jag som gör låten och bestämmer osv :) Min åsikt också ;)

 

Vad tycker ni? 


Var en helt vanlig dag i skolan. No, engelska, matte -som jag garvade skiten ur mig. När läraren stod och pratade så öppnade Alice sin mapp och det small som f*n. AHAH och jag som skrattar åt nästan allt kunde inte hålla mig så jag dör av skratt (som tur var så fick jag tystgarv och satt å garvade i mina händer). 

Resten av dan hade vi spanska och klassråd :) På klassrådet så fick två och två gå ut och snacka med läraren om klassen, skolan och ämnena. Och jag tog 'fingret ur röven' och erkände att jag ville ha nåt extra engelskapapper som jag kan öva på osv eftersom att jag ÄR dålig på engelska och jag vill verkligen bli lite bättre på det, iaf få D! Visst jag är godkänd men ens så att jag klarar det. Jag tycker verkligen INTE om engelska men jag kommer nog ha nytta av det och speciellt om jag ska bli polis osv. Men jag ger det en chans och så länge jag är godkänd så är det ok. Klart jag vill bli bättre men just nu är D det ända jag siktar på :) Tyckte att det var ett bra intiativ av mig själv och jag tror mamma kommer bli riktigt glad för vad jag verkligen erkände och gjorde. ♥


Har i princip bara pluggat när jag vart hemma. Hunnit suttit lite vid datorn med men gett pluggandet mest tid för liksom det här året vill jag verkligen visa att jag VILL och KAN! Tränat på spanskan som jag kan nu men bara ska repitera en sista imorgon sen ska jag läsa en text på spanska å översätta till svenska -riktigt klurigt. 

Tränat på Politikorden med som jag bara ska repitera imorgon. Sen läst på med svenskan, två gånger men funderar att läsa en sista innan jag lägger mig ikväll så jag är med på vad vi gör liksom :) 

Blev ingen promenad ikväll heller för Sara och Dennis var här och sen när de skulle gå och jag gå på en promenad fick jag värsta magsmärtan så jag fick fullständigt skita i det. Fick typ trycka upp mina ben vid magen, dock hjälpte det inte. 


Nu ska jag svara på lite kommentarer och strax blir det Idol. Go kväll! ♥♥ 

 



Av Elin - 27 augusti 2014 18:56

Typ 'dog' när jag såg videon xD HAHAHAH

Kram ♥

Av Elin - 27 augusti 2014 12:49

Ska försöka uppdatera så fort jag kommer hem men först måste jag göra alla läxor...so, spanska och svenska! Kommer dock få träna hela dagen men ska ändå försöka få in två flikar där jag kan blogga och sen kanske få in en promenad för idag är det ett riktigt härligt väder!! :D Ha en fortsatt bra dag. <3 


Skapa flashcards