elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

På botten

Av Elin - 31 mars 2014 19:45

Hej på er alla mina gryma läsare!♥

Fyfan vilken tuff och kämpig dag det har varit.. så jävla kämpigt psykiskt! Dagen började men ord rätt upp i ansiktet att jag är omogen, dum och allt möjligt.. bråket mellan Ida och mig började igen. Hon sa as elaka saker till mig och jag sa dock också nån dum sak men va inte värre än henne, det liksom kommer bra upp när man är frustrerad!.. Hon anklagade mig för saker som jag inte gjort, som jag inte ens skulle kommit på! Hon ljuger för sig själv! Så jävla dum är hon, hon är vuxen och jag är fan ett barn, vart går gränsen liksom?! Det slutade med att Ida gick från bordet tills sitt rum och fortsatte med & fixa sig och jag satt kvar, gråten i halsen, illamående så jag inte kunde äta och jag försökte spy upp min mat. Där fick jag plötsligt slut på kraft kände jag, orkade inte med nåt! Skrev till Hanna för att funka bättre också.. 

Gick runt i skolan och tänkte på vad som hänt och mått dåligt för de.. men när jag kom hem pratade jag med mamma och sa att om Ida inte slutar flyttar hon eller jag!! 

Hon pratade med Ida men hon sa bara att jag var omogen och att mamma & pappa skulle säga till mig....... fick en bitchblick av henne sen också! Ursäkta att jag inte är PERFEKT jävla...

Ja, vill bara flytta! Just så känner jag nu. :( men om jag flyttade skulle jag sakna min familj så jävla mycket, det är en sak klar.. skulle annars må mycket bättre om jag gick till en kurator och pratade, kanske till nån som familjen kan följa med till så kan vi alla prata, eller jag och Ida, men då skulle dom bara säga: Det är ''syskonkärlek!'' Men nej de är det fan inte, det är rent hat från henne! Jag har ändrat uppfattning om henne helt


Skoldagen idag har varit helt okej. Har lyckats med skolan och jag klarade de, även i svåra dagar och man inte gillar skolan är det ALLTID skönt och komma bort ovansätt vart man är. Jag hade också kompisar med mig så de blev bra. Det var en vanlig dag men slöjd, matte, so, spanska och engelska. Har inte mycket och skriva om de såklart, höhö. Har iaf mycket läxor.. matte, spanska, matte, so tills imorgon. Va kanske inte så mkt, men själv tycker jag de och det blir en otrolig press, och det suger! Har inte alls gjort mkt idag. Öövat på so, ska göra de snart igen, engelska, öva snart igen med, gjort lite no ehh, kollat på twd och är redan inne i andra säsongen ;3 Hihihöhö.


Imorgondagen ska jag ha redovisning i svenska och då hoppas jag att lärarfan gör så vi får ha i halvklass!! -.- Non kommer gå skit för fattar fortfarande typ inge :$ bild och so.. funderar på och gå hem imorgon också I don't know.. 

Nä men ska dra nu. Ha en bra kväll allihopa!! ♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards