elin-mylife

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Elin - 24 mars 2014 20:45

Shit! Har dansat lite randomdans, flajsat och dansat lite zumba, tog nån youtubevideos och FAAN vad varmt och svettit det blev! Trodde inte alls att det var jobbigt men det var de! Haha

Nu mår min kropp bra, blev också piggare, eller ja är lite trött ändå, men ni förstår ;)

Ska spela sims nu, har nämligen adopterat ett barn så får de ''imorgon'' på spelet och jag lääägntar!! Asså, har fått ett eget barn på sims, men nu funkar de inte :/ Ha en bra kväll ♥


Av Elin - 24 mars 2014 19:45

Här sitter man med gott humör och dansar i fåtöljen, tack och lov att mamma och pappa inte märker nåt som sitter och kollar på surfplattan, höhö! xD Ser nog ganska roligt ut. Nä, ska fan bli att dra på sig nåt mjukt, dra ner gardinen och dansa? Ooh gud det låter så fel, som att jag ska göra nåt annat.. blir också sims ikväll! :3

Har övat på engelskan, kollat igenom min svenska som jag inte alls vet när den skulle in + jag vet inte heller om jag är klar.. bra känner jag att lärare säger till. Samma med musiken, kollade igenom en skolsida och där stod det att vi hade musikläxa till torsdag och jag blev så irriterad när lärare inte kan berätta vad vi har för läxor! Verkar verkligen som att dom vill att de ska gå skit för oss!! Jag tänker inte direkt gå till dom varje gång jag varit sjuk och bah; Juste vad hade vi för läxa?!?! Nopp! Aldrig. Men snart får det väl bli så om de fortsätter bete sig. 

Skoldagen har faktiskt varit riktigt bra, bättre än jag trodde :) på morgonen hade vi slöjd och Hanna & jag håller på med ett schabrak och det blir nog RIKTIGT fint! Börjar bli as nöjd, dock har vi inte hunnit så långt men ändå. Det går också mycket bättre när man är två +det är sjukt mycket roligare. <3

Jag har kommit dit alla är på matten så ligger just nu enligt schemat. Lämnat in min uppgift på matten och tror de ser bra ut, har ju också fått hjälp av mamma så. 

Var en vanlig dag skolan så har berättat de viktigaste. 


Imorgon är det ju tisdag, shit den bästa dagen i veckan, nooot! Men jag får göra de till den bästa. Mene uschig svenska och så har vi no, sitter forever alone.. fast hellre de än breve idioten, ursäkta mitt uttryck men han är inte schysst! Bild och so. Kanske blir en okdag. Efter skolan ska jag (förhoppningsvis Hanna oxå) gå till stan en snabbis, för vi ska fixa en sak. Vi får också se om Hanna och jag kunde va imorgon för i sånna fall ska jag följa med en liten stund till hennes teater. Ska ringa pappa imorgon för han visste inte alls när han skulle slutta så vi får helt enkelt se hur de blir. Antingen kommer jag hem efter fyra/fem eller sex, sju. :) Jag hoppas att vi kan vara längre men som sagt, det blir som de blir och ja. 


Inatt så höll jag på och dö.. va vaken i typ en och en halvtimme till två timmar! Var så himla varmt och jag visste inte alls vad jag skulle göra. Tog av mig mitt täcke och tog på mig en liten filt för jag kan VERKLIGEN INTE sova utan nåt på mig, det är så hemskt! Det funkade väl lite granna men då så märkte jag att en lampa lös in i mitt fejs så jag gick upp, stängde dörren, kollade mobilen, skrev till Hanna (lol), kollade Facebook. La mig igen, tog på mig mitt täcke igen men den hade typ korvat ihop sig och jag kunde inte fixa ut den, så upp igen, tände lampan, fixade täcket och släckte lampan igen. La mig. Dog och då fick jag nog.. tände taklampan, drog upp rullgardinen och öppnade fönstret hahah. Usch hemskt! (Texten fucka)


Nu ska jag dra mig! :) Ha en underbar kväll ♥

(Kakan som vi gjorde igår, hihi)

 

Två blommor som vi har på gården <3 Fick ingen bra bild för solen lös skarpt!

    

Skapa flashcards