elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 mars 2014

Sjuk dröm

Av Elin - 22 mars 2014 20:00

Har fruktansvärt ont i huvvet och har haft de typ sen tre tror jag? Har haft så ont så jag höll på och svimma, mått illa och trött som fan. Mamma sa tom att jag var sjukt blek.. kan inte heller sova så ingen ide att jag ens försöker. 


Men dagen om man inte tänkt på huvudet har varit bra. Har hjälpt min bror och flyttstädat sen tio typ och städat till tjugo i tre. Han har nämligen flyttat till sin tjej och allt 

Har inte gjort mer idag, försökt sova (dock kunde jag inte de), ätit och nu på kvällen så var mamma och jag ute & eldade gräs, luktar rök nu också haha. Men det är så himla gött och elda gräs, då känns de verkligen att det är vår!! Tycker om de sjukt mycket. 

Ikväll ska jag bara ta de lungt. Kanske kollar på tv, men först ska jag spela sims, det är en sak som är säker!


Måste bara berätta en konstig sak, en dröm;

Först så var jag på nån gård och jag gick in i ett stall, där satt Fikri (en från farmen) och målade golvet. Jag somnade i stallet och han skulle låsa in mig men så vaknade jag upp i drömmen och sprang där ifrån. Sen helt plötsligt var jag ett djur, en hare eller nåt så jagade någon mig och skulle döda mig :S så kom en kille från klassen och skulle hjälpa mig. Sen blir jag jagad i en skog och det är vinter där, så jag och han killen springer med en varsin pulka ända till ett ställe som heter ''sandfallet'', där åker vi runt med först pulka och sen har vi helt plötsligt cyklar och kör i snön med runt där och sen kommer vi till en skog som inte ens finns där på riktigt men var där i drömmen..Hanna, Amanda och Emilia är helt plötsligt med mig och så ser vi en grop som vi går in i och gömmer oss, där i gropen är det ett rum och Emilia säger: Här bor ju en mördare!!! D: så vi springer ut i skogen och vi kommer till en bro så börjar allt skaka och jag tar fram min power och så slutar de skaka o,o där slutar drömmen!

Så jävla sjuk dröm!! Vet att de blev hoppigt men drömmen va så :S Och innan drömmen så vaknar jag upp och börjar skratta, alltså helt jävla random, vaknar upp och börjar skratta, HAHAH! Wft!

Det va så himla roligt nu när jag tänker efter ;)) 

Ha en bra kväll Puss <3 

 
 
natalia

natalia

22 mars 2014 21:06

haha vilken kul dröm men vad jobbigtmed huvudvärk. .:/

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

22 mars 2014 21:23

HAHAHAH!<3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards