elin-mylife

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Elin - 16 mars 2014 21:30

Har haft så jävla svårt och välja en låt som jag lyssnat på mycket den här veckan och jag tyckt va bra.. men det blir en kent låt igen och I LOVE IT! ♥

Av Elin - 16 mars 2014 21:30

Mitt humör har inte varit på topp alls idag.. slutade med att jag började böla och saknaden för Tina är enorm!! Mamma kom just in när jag grät och frågade vad de va och jag berättade så drog hon upp Joppe.. -ja, jag vet att han finns! Men jag vill inte ta hand om en shettis mer, vill ha en egen stor som jag kan mocka åt och rida!! En egen, men jag vet att de aldrig kommer hända förens jag flyttar hemifrån.. de hade inte hjälpt innan jag grät heller för pappa drog upp om en häst som en kompis frågat om han ville köpa, sen frågade han Sara men de blev självklart inte av. Är så jävla trött på allt, dom vill verkligen att mitt liv ska bli så jävla tråkigt! Fuck this shit orkar inte sitta vid datorn längre och mögla, är så jävla arg! Så fort dom pratar om en häst då jävlar ska jag säga sanningen till dom vad jag känner och allt. Vill inte heller ta hand om syrrans hästar, vill som sagt ha en EGEN... orkar inte, mitt liv är inte roligt längre, tur att ni inte är i min kropp.. 

Jag börjar också bli mer deppig nu, inte bara för skolan utan bara har blivit de. Har fått mina skuldkänslor tillbaka och kommer nog bli sjuk snart. Har kraftig huvudvärk, trött som fan och täppt i näsan. :/ 


Nu över till nåt annat! På förmiddagen så hade jag städat och jag blev nöjd med hur de blev! Möblerade lite, alltså flyttade ut sängen mer och nattduksbordet, men tror jag ska flytta nattduksbordet intill väggen istället, kanske blir mycket bättre? Bild kommer) 

Annars idag så var jag ute lite på gården och har fullt upp hemma och fixat. Var på en promenad med mamma och hundarna, gick i typ en timme och det var la skönt, kände inte direkt för och gå men kändes skönt efter iaf. Har duschat och målat naglarna. 


Skola imorgon och hoppas på en vanlig dag, fast dock inte med engelska.. skulle också lämna in matten men får göra de på onsdag för orkade inte göra klart de nu på kvällen! Men ska kolla på aa nu och sen försöka sova o bli bättre i huvvet, hoppas att ni iaf haft en bättre dag? Godnatt allesammans <3

     

(Mörkbild, tihihi)


Av Elin - 16 mars 2014 10:30

Dagen börjar med att solen skiner och man själv blir hyperglad! Blir en promenad idag igen då, gud vad skönt! :)<3  Träningen har gått skit bra, dock så hade jag ingen i förrgår elr torsdags.. glömde helt enkelt bort

Över till annat. Jag har hittills hunnit ätit frukost och ska väl fixa mig strax. Det blir städning efter de/vattna blommorna och få de fräschare i mitt rum, för just nu känns de som att mitt rum har varit öde sen 1800-talet.. ska också försöka få med mamma och pappa på en promenad när jag städat klart och när mamma kommit hem. :) 


Mitt humör är dock inte så uppe idag, visst jag är glad för att solen skiner men inom mig är jag ledsen och lite irriterad.. oj vad roligt känner jag! Japp är irriterad, nyss fick jag utbrott av att Trisse slicka sig.. så himla störande är de, mohahah... 


Mina hörlurar börjar också gå sönder och jag blev sjukt ledsen och fick panik när jag såg de, de är dom ända jag har och dom är suuuper bra, fan dom får inte gå sönder!!! :( 

Nej dags och sätta igång, ni alla får ha en super dag i de fina vädret!! <3

 

Sugig bild, men nu har ni fått sett lite vad jag ska köpa! Den nästsista saken va bara en skojgrej, hihi.



Ovido - Quiz & Flashcards