elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 mars 2014

Jack i tungan

Av Elin - 12 mars 2014 19:45

Hej! Fan vad ont jag har min tugga.. lyckades bita mig igår när jag tuggade tuggummi så de är as rött och kan verkligen inte äta nåt för de gör så himla ont.. tungan har också gått sönder så de är som ett ''jack'' eller vad man ska säga, alltså fuck it, de gör så ont så kan inte nudda med tänderna på tungan heller ;( det blir ju bättre men kommer ta några dagar tyvärr. 

Har också en underbar studiedag imorgon och jag taggar som FAN! Vet inte vad jag ska göra men ska ta de lugnt, gå på en lååång promenad eller springa. Jag ska också läsa på om författarna och spanska.. Men tyvärr blir de väl regn nu för att jag är ledig.. skulle bah bli så glad om de är fint, soooooooool snälla kom imorgon med!!!!♥ Mitt liv är solen, hihi..

Dagen kommer nog iaf bli bra och lite slapp


Jag har också lyckats gått på en promenad varje dag nu sen i lördags? och är sjukt stolt över mig själv! Mamma peppar mig också så jag går och hon går med. Jag blir så glad över att bara få komma ut. Varför har jag inte gjort så här tidigare? Jag märker själv att jag både blir piggare men ändå tröttare så jag sover på kvällen, jag börjar också må så mycket bättre, tror jag börjar se ljuset ändå. Visst jag kommer alltid bli ledsen, men de är skolan som gör mig så jävla.. äckligt ledsen, prov och uschiga läxor, ja hela skolan då. Men jag mår då bättre. Ljuvligt som F.A.N

Nej nu ska de ändras och ska försöka fortsätta så här!♥


Idag så har jag självklart varit i skolan och de har varit en rätt så bra dag. Har varit en vanlig dag. Och jag har nog börjat förstå matten för läraren tog ut mig och några till som behövde köra lite mer matte från provet. Det gick bra, fick en matteläxa som jag ska göra tills på måndag, skönt att jag har helgen iaf. :)

Har också fått spanskaläxa som jag ska träna på tills fredag.. ska läsa en text och översätta, sen lära mig in tener verb, asså fuck it! :/ Svenskaprov på de med, asså.. höhö


Ikväll ska jag ta de lugnt. Kollar just nu på farmen, sen blire Sveriges Mästerkock och #Efterlyst. :) Ska också lägga mig senare så jag kan kolla på älskade Andra Avenyn♥ Juste, ska också försöka fixa olika grejer till bloggen, kanske en ny header? Tycker att den är fin men.. en snyggare jag ska ha? Vi får se vad som händer, ni märker ju isf. Ha en bra kväll ♥





 
 
Ingen bild

Hanna

12 mars 2014 21:18

Snygg ny design! :D

Elin

12 mars 2014 21:27

Tack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards