elin-mylife

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Elin - 26 februari 2014 23:33

Nu blir det och kolla på en film som jag och Hannie såg en gång! Jag brutalt älskar den, den är lite äcklig och sorlig men ändå bra på samma sätt. Ska väl se i en halvtimme eller nåt så jag inte sover så länge höhö.. Men sov gott allesammans, godnatt!♥

 

Av Elin - 26 februari 2014 22:45

Idag har man haft fullt upp hos mormor.. har städat och gjort om lite granna hos henne eftersom att hon är gammal och verkligen behöver hjälp! Det blev väldigt bra faktiskt, bättre än det var innan.

Efter att ha varit där halva dan ungefär så sätter jag mig värdig framför datorn och tar det sjukt lungt efter att typ haft ont i kroppen och arbetat ihjäl mig. Sitter där i nån/några timmar höhö

Sett på tv och blev masserad av mamma för jag har ont ryggen och det var jätte gött :) nu känner man sig lite bättre men dock har jag fortfarande ont, men får gå på promenader så blir la de bättre. Ska fortsätta denna bra kvällen med kika folk, kolla runt lite på datorn, kanske göra nåt med bilder och se på film. Ska kanske också skriva en liten lista på vad jag ska köpa på ullared, bara för att liksom? Haha #nolife 


Imorgon ska Hanna komma hit och va här så ska vi väl göra någonting och det kommer bli roligt :) kanske filmar lite under dagen, vetofan!
Juste! Ska ställa klockan så jag inte försover mig och så inte Hanna sitter vid min säng och glor på mig med sina ..läskiga..ögon.. ''rysning'' Skämta bah! xD

Beror på vad klockan blir så ska jag gå på en promenad och försöka dansa lite med, var nån dag sen jag dansade. Är fan sugen på och göra nån yoga grej också (haha såg att Hanna gjort en sån video), fast ska dock inte göra en video på de, utan bara göra för ''rolighetens'' skull.
Hannas youtubekanal: http://www.youtube.com/channel/UCaWaNmrepYCplaPP6hn-7GQ Checka in den snälla o prenumerera


Blev ett kort inlägg, har inte direkt nåt mer och skriva om. Ha en bra kväll Puss&Kram<3

(Sorry ingen bild) Bra Elin, braa, failade med inlägget.. -.-

Skapa flashcards