elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Kvällen +info!

Av Elin - 13 januari 2014 21:29

Hejsan på er gott folk! <3 Kvällen har varit bra :) har varit tillsammans med goa mamma och Ida. Vi har inte gjort något speciellt, bara kollat på tv och fått lite skratt på kvällskvisten! Vi har sett på Farmen och Outsiders (tror de heter de) och båda dem programmen är bra. Hihi.. 

Imorn blir det skolan såklart och då blir det till tio i tre, jiiippi... förhoppningsvis skulle en kompis stanna med mig i skolan för vi skulle träna lite på svenskan inför provet på onsdag och visst jag är lite nervös men liksom jag kan, kanske inte direkt allt men jag kan och jag känner att jag iaf kommer på E på de. (Kanske lite skryt, men i sånna fall får det låta som de haha) 

Har också läxor och ta itu med efter skolan och jag kommer hem efter fyra. Engelskaord som jag måste träna på men det går väl kanske snabbt? Sen spanska men det förhoppningsvis går också snabbt, är inte säker men aaa.. sen ska jag också duscha och fixa till mig osv så vi får se när det kommer ett inlägg. Ska iaf försöka göra ett imorn!


Mitt nyårslöfte var ju att jag skulle blogga varje dag och vi får helt enkelt se hur det går, ska försöka och hinna med bloggen så mycket jag kan det lovar jag! Men det kommer bli sjukt stressigt med läxor och skolan osv, sen måste jaf va med familjen och träffa kompisar. Men jag SKA hinna med allt!
Vi får just nu sjukt mycket läxor och sånt också men såklart läxorna kan inte ta över ens liv som dom brukar göra ibland.... men jag lovar er att blogga så mycket jag kan! 
Ha en bra kväll och sov gott, nu ska jag läsa nåt kapitel i svenskaboken. Puss&Kram +Godnatt ♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards