elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Snabbt inlägg!

Av Elin - 13 januari 2014 19:15

Idag är det måndag och det innebar att det va skola, hehe! Det har faktiskt varit en bra dag i skolan och det var sjukt länge sen det var de!! Har varit på bra humör, kärlekshumör, skrattig och sånt. Har känt att jag dugit idag på nåt sätt och då känner jag mig riktigt bra. 

Dagen har varit att jag lärt mig olika saker, ex, på matten, tagit bort min skräck lite grann (vågat prata inför stor grupp), fått en vän som jag tycker sjukt mycket om (vänsätt då) och säkert nåt mer! :)<3


Dagen började segt.. vaknade och visste inte vad det var som lät och tillslut uppfattade jag att det var alarmet så det var bara att hoppa upp ur sängen och fixa till sig. Drog till skolan och först på morgonen så var en kompis lite nere men jag lyckades få upp hennes humör så hon var glad typ hela dan och det känns bra imon mig att veta att alla andra är glada och mår bra! Var med henne i princip hela dagen och på nått sätt har vi lärt känna varann mer fast vi gått i samma klass sen tvåan/trean. :) 

Men dagen startade med att läraren snackade om veckan. Sen hade vi syslöjd och jag målade av lite olika grejer, svårt och beskriva. Men det som stört mig var syslöjdsläraren assåå.... -.- ibland hjälper hon verkligen inte till och berättar inte saker som man ska göra så har nästan lust att gå och säga till nån lärare el rektorn och anställa nån annan! Men det som var roligt var att hon typ drog ner nåt så grejer åkte ner i golvet och då såklart blev det asgarv, hahahah!!! Var så jävla bäst xDDDDDDD skrattar bara nu när jag tänker på de +en annan grej som Hanna berättade! XD

Iaf, resten av dagen har vi haft matte, so, spanska/språk och engelska. På spanskan så gick ju vi ihop med andra spanskagruppen och det gick ju bra, jag vågade äntligen prata lite grann, kanske inte så himla mycket men ändå lite granna. Äntligen kanske jag kommer våga mer men det blir absolut svårt men såklart ska jag försöka! 


När jag kom hem så tränade jag lite på engelskan och läste ett kapitel ur svenskaboken. ;) snart har jag nog läst ut den :o ojdå haha.

Ska träna lite mer på engelskan sen och kanske läsa mer sen, who knows? 

Vid halv ska jag iaf se på Farmen, det har jag längtat så till! Men nu lyssnar jag bara på musik och kan inte sluta tänka på en speciell person...<3 min underbaraste prins och den finaste personen på jorden...<3 

Han har suttit och kollat på mig minst hundra gånger i klassrummet, har känt de och sett de själv, sen så har två kompisar sagt det ett antal gånger och jag är så pirrig i magen och vet verkligen inte vad jag ska göra!!! Kan inte sitta still eller nåt.. Vill verkligen ha honom i mina armar, fast egentligen vill jag vara i honoms fina armar, föralltid.. <3 

Puss&Kram


''Mhm, och om du någonsin
Vill ha en idiot lägg din hand i min

''Lägg din hand i min'' ♥  Älskar dig! 


 
 
natalia

natalia

13 januari 2014 20:05

Hoppas du får en fin kväll! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

13 januari 2014 21:28

Tack desamma kära du! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards