elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Fredag, ikea <3

Av Elin - 10 januari 2014 22:15

Hejsan på er kära läsare! <3 Äntligen fredag säger jag bara. Har längtat så in i norden! Haha även fast vi bara gjort tre dagar i veckan så tycker jag att det blir sjukt jobbigt ändå :S 
Men nu är det en underbar helg.

Idag så har det faktiskt varit en ganska bra dag! Först på morgonen hade vi so och då skrev jag och Alice upp frågor som vi ska svara på, svårt och förklara. Sen så skulle vi haft spanska, men vår nya spanskalärare var sjuk så vi och dom som har extra engelska kollade på film :) var coolt hihi. 

Engelska-Vi fick översätta en svenska text till engelska och det gick väl bra, fick ju be om hjälp med Alice ibland, men asså jag är nöjd ändå! :) så läste vi en text och gjorde en-två uppgifter. 
Svenska-vi arbetade i ett häfte... och ja det gick bra! 

Sist hade vi iiiidrott och asså det var faktiskt kul :) vi skulle köra en hinderbana och då så skulle man vara två lag så skulle det ena laget vara innelag och ett utelag. Innelaget skulle sitta fast två och två, så skulle dom genom banan och allt. Så utelaget skulle ta bollen, ställa sig ''bredbent'' och kasta bollen under benen (så jävla svårt och förklara! XD) så skulle sista personen i ledet springa till mitten och skrika ''kebabrulle'' och fråga mig inte alls varför man just ska skrika de hahaha. ;) Emila och jag ''satt ihop'' och ja vi failade först.. sen drog vi oss från en stor plint!! Så jävla ont. ;) 

Sen så körde jag själv och slår i mina härliga knäskålar, men det gick bra. Är så duktig känner jag, mwhihihi. 


När vi slutat så drog mamma och jag till Ikea i karlstad, där mötte vi Ida för hon hade varit i skolan. Så där gick vi omkring i två timmar, fuuunny! Vi köpte nya glas, muggar och mycke mer. Vi åt också på Ikea och jag tog en sallad (nyttigt ^^) och mamma bah: Vi ska ha efterrätt också och jag bah: okeeejj.. men jag tog en lite cupcake med fläderfrosting och den var väl god.

Så när vi varit på ikea i två timmar åkte vi till coop och handlade. Såg också Hannas pappa (bara so you know Hannah) <3

När vi kom hem så packade vi upp sakerna och så satte mamma och jag igång och rensade/slängde saker från i olika skåp och det var jätte kul! Nu har vi lite mindre saker och plats, jätte bra och finare muggar och glas. 
Sen på kvällen så gjorde mamma, Ida och jag varma mackor och te, suuuper gott!!! Nu ska vi bara ta det lungt och så


Imorgon tror jag att vi skulle åka till tippen med saker fast är inte hundra. Hoppas att det blir klart väder som idag för då blir det promenad eller kanske bordpingis/rundpingis. 

Måste också läsa i jävla svenskan också.... så roligt, boken är inte ens bra :( aja

Vi får se vad som händer imorn. 
Men ha en super bra fredag och helg! Puss&Kram <3

 
 
Hanna

Hanna

10 januari 2014 22:24

Ja han berätta att han träffa dig haha ;)

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

10 januari 2014 22:51

Haha xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards