elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Frågor/svar

Av Elin - 4 januari 2013 13:12

1. ditt fullständiga namn? - Elin Maria

2. Vad är klockan just nu? -13:13.

3. längd? - 160 cm
4. vikt? -50 kg, :s, är inte nöjd! Även fast mamma säger att det är bra..
5. smeknamn? - Gumman.
6. vart bor du? -I min lilla håla som kallas Kristinehamn..
7. vad gör du på fritiden? - Hästen Molly ibland, kompisar.
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? -Mörkblond (brunett), vet inte.. xD (Skrattar mycket?)
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Lite av mitt ansikte.. :s och kroppen
10. vad är du mest nöjd med? -Mina ögon!
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Jadu, ingen aning?
12. vad vill du jobba som äldre? - Göra blombuketter, nagelstylist, eller jobba på dagis. ☺
13. hårfärg? - Mörkblond (brunett)
14. ögonfärg?- Blå/gröna
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? -Jag älkar å sjunga♥
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Ja, ibland iaf!
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? -Ganska mycket!
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -Håret!
19. någon vana? - Haha ja, sjunger ! Jag kan t.ex stå i en kö och bara börja sjunga ibland :s
20. berätta något som du nyss lärt dig? -Eh..! Vet inte :s
21. vad heter din bästa vän? - Hanna och Amanda
22. hur många nära vänner har du? -Sådär.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nja, nej.
24. vet många personer vem du är? - Fråga dom..
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? -Ja!
26. när var du senast med någon kompis? -Igår♥
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nja, beror på vilka/vem!
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Hanna
29. vem sov senast hos dig? - Hanna

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Ja, med ''HAN''
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? -Jämngammal eller äldre!
32. är du kär? - Om ni bara visste HUR kär jag är.. :'c
33. tycker någon om dig mer än som vän? - det vet jag inte!
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Ja, verkligen!
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - ...
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej, inte mycket, huvudsaken han är snäll.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? -Ja!
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Ja.
39. i din klass? - Ja.
 
Kommer mer snart... :)
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards