elin-mylife

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Elin - 8 februari 2013 18:04

Nu ska Hannis, Mandis och lilla jag åka till Ullared, eller vi ska antingen göra det på sportlovet vecka 9 eller så ska vi göra det i Maj, vi vet inte än!

Jag måste snacka mer med mamma och pappa om de! Så vi får hoppas :D

Haha, ni kanske kan åka med för vi ska ta bussen ner ditt! Kommer bli sjukt roligt! 

 

Det är VÅRAN PLAN! 


Adda mig på Skype nån: eliin_4

KRAM




www.gekas.se


Av Elin - 8 februari 2013 17:50

Heej.

Åh! Det har varit en helt underbar vecka, med Hanna och Amanda i skolan! Veckorna blir bara roligare och roligare när jag är med dom, och jag ser fram emot livet. 
R har inte lurat mig, han förklarade att hans internet inte funkar,,, :( 


Nationella proven i svenska gick bra, men inte berättelsen i tisdagen gick SKIT! 

Annars är jag NöJD! 
Sen vecka 11 är det i matte.. kommer gå sådär.. hoppas det blir nåt jag kan, haha :SSS


Idag var jag med Hanna, och vi gick en liten stund på stan och bara kollade, sen gick vi hem till henne och så! ;) NU blir det en chillkväll tror jag! 

Skriver mer nu/sen! KRAM 



Ovido - Quiz & Flashcards