elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Jobbiga dagar! :/

Av Elin - 9 april 2013 21:00

Hejpådig!

Blev inte så himla bloggande idag, men det kommer bli taskigt med det denna veckan, men till helgen kommer det kanske bli bättre. 

Igår gjorde jag inte så mycket, va i skolan och så. 
Idag så gjorde var jag ju i skolan, hade lång dag till halv fyra :S 

Men i skolan så hade vi: NO; idrott, svenska, engelska och slöjd :p

Ja, typ det!

När jag kom hem så slappa jag, gjorde läxan och så. :) (Historialäxa.) 

Har inte dirket så mycket och säga.. 

Min rygg är sådär, men jag har ont i själva ryggraden, nacken och revbenen, det går typ upp mot halsen/nyckelbenen... så jag funderar på om jag ska ta en tablett eller åka tllbaka dit om ett par dagar om det ej går över! För jag mår ju liksom dåligt för jag mår dåligt, hoppas ni förstår vad jag menar? 

:(

Humör: -Trött, och helt okej glad. 

Dagen: -Den har varit helt okej!


Imorgon då-jo då ska vi få veta vilka klasser vi ska börja i.. och jag kommer nog inte hamna med Amanda och Hanna.. som jag VILL!!!!!!! :(
Det är därför jag är rätt så nere.. men önska mig LYCKA TILL klockan halv ett! <3

Sedan på Torsdag ska vi ha Nationella prov i NO/Fysik.. kommer gå sådär, men förhoppningsvi får jag iaf E/godkänt.. jag har liksom D i varje NO-ämne ;o dålig jag är! :/ -Lycka till Elin? ! <3

Så hela dan ska vi ha NO prov.. Vi börjar ha det kl. 08.25/08.30 till, 09.30, sen har vi rast i ca en halvtimme, så till 10.00, och så har vi prov i en timme till, rast/lunch, sen efter det har vi prov igen i en timme och sist slutar vi.. rolig dag!!!! Inte... Men kan kanske skriva hur det går och med vilka jag hamnar med i klassen. :/ 

Fredag-Skolan och helg typ xD

Men nu ska jag äta nåt, läsa och.. sova :D

Hejdå! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards