elin-mylife

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Elin - 18 januari 2015 19:00

Har försökt pluggat hela dagen idag men motivationen har verkligen inte varit på topp..både lite engelska och svenska fick jag gjort men det tog stopp ganska snabbt. Både för huvudvärk och för att min lust var borta totalt! 

Känns ändå skönt att jag fått något gjort, men dock hade jag velat fått gjort ännu mer då jag börjar bli riktigt stressad för både spanskan och svenskan. Men jag ska försöka ge det mer tid imorgon, beror på vad jag känner och orkar då jag både har matte och engelska att göra!


Har varit seg i huvudet hela dagen idag, trött, så det blir läggdags tidigt om man säger så, men innan det ska jag tvätta mitt hår - det är behövligt! 
_______

Imorgon är det en nu vecka. Vecka 4 börjar då och den veckan kommer det bli mycket plugg, väldigt tufft!


Det blir skolan imorgon och efter att jag slutat så blir det lite pluggande..ska försöka att uppdatera er imorgon, dock vet jag inte hur det blir med det då jag behöver fixa massa med skolan! Och skolan är det som kommer först.. men jag kan försöka fixa ett snabbt inlägg till er imorgon! :)  


Nu börjar min yrhet börja komma tillbaka. Det som jag hade för ett år sen.

Jag märkte det för et tag sen då jag inte hängde med i mitt huvud och att jag inte "märker" när jag går från ställe till ställe. Sedan idag märktes det ännu mer, när jag satt/la mig ner i sängen och jag skulle kolla på datorn, det bara snurrade runt och det kändes verkligen som att jag skulle svimma! Jag bara satt där och kände hur det snurrade och snurrade och mina ögon dimmade till. Efter en stund var det borta och jag mådde som innan. 

Jag hoppas verkligen inte att jag börjar få som förra året då jag blev snurrig i princip hela tiden åt INGENTING och det slutade med sjukhusbesök, dock inget besked om att det inte var något särskilt eller att det var något! Väldigt konstigt i alla fall att jag börjat bli yr så här igen....


Nu får jag försöka sluta skriva då jag ska hinna tvätta håret och läsa på engelskan lite mera.

Önskar er en fin kväll♥

Av Elin - 18 januari 2015 12:44

Önskar er ett fint avslut av veckan!

Hoppas på en får det själv, dock ska en plugga idag och jag är inte ett dugg taggad, speciellt inte när en har huvudvärk! Men bara och försöka tänka positivt! 


Kram♥

Av Elin - 18 januari 2015 02:00


Har haft en okej kväll, trodde att det skulle bli roligare än det var men men, det var skönt och komma hemifrån i alla fall! 


Nu strax ska jag ta och lägga mig å ladda upp mig inför morgondagen då det blir plugg och lite annat. Fullt upp på mitt schema.. 


Har ni haft en bra lördag?

Ovido - Quiz & Flashcards