elin-mylife

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Elin - 19 april 2013 17:30






Av Elin - 19 april 2013 16:30

Som rubriken säger så är det helg xp 

Japp!

Och vad ska jag göra i helgen? 

Inget........ 

Imorgon om det blir bra väder,! då blir det att hoppa studsmatta och gå en promenad!!!
Söndag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska nog arbeta med musiken som vi jobbar med, sen ska jag kanske hoppa studsmatta om det blir bra väder!

För det har regnat i två dagar!!.. så jag tränar inte idag ;( men igår gick jag o mamma iaf på en promenad :) så det känns bra!

Det är väl min helg! .....


Annars så.. har jag, Hanna och Amanda glidit isär tror jag.. 

<'3

Eller vi har iaf pratat...

Jag hörde iaf att två tjejer i min klass och tror Amanda var där och pratade om MIG! Jag hörde mitt namn: -Elin N/Elin blabla, sen bah, -du vet att hon sitter där borta!? 
Man bah, fyfan vad fegt! Dom kan väl säga det till mig face 2 face istället för o snacka bakom ryggen!

Det är dehär jag säger! 
Jag klarar inte av och bli sviken mer ! Det känns SÅ i hjärtat! Jag kan aldrig lita på nån till 100%, bara min familj! Önskar jag kunde.. men livet är så. 

Var väl allt! Ha en crazzy och bra fredag! Kram!!!! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards