elin-mylife

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Elin - 4 maj 2015 21:10

Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppet extremt på att vänta. 
Haft ont i magen idag, riktigt ont. Hugg. Massa trängningar också.

På det här har jag också fått ont i ryggen, igen. Huvudet har värkt idag och jag har troligtvis haft feber. På det här börjar jag troligtvis bli förkyld också!


Förutom detta har jag mått bra. Humöret har varit bra, bättre än igår om man säger så! Lite irriterad men det fixade sig när jag kom hem från skolan. 

Hoppas att ni mår bra fina människor! 


Igår så skämdes mamma ihjäl, vad jag tror. Hon kramade mig länge efter allting. Hon ville knappt släppa mig, hon bara höll om mig, pratade och sa att hon är knäpp, korkad..jag skämdes också. Dock känns det skönt att hon själv kan erkänna att hon gjort fel! Nu hoppas vi på bättring, speciellt efter någon vecka när pappa och mamma varit på en resa tillsammans och bara för sig själva.  Hoppas på det bästa just nu..

-Skulle gått till sköterskan idag och pratat angående detta, men hon var tvungen och åka på ett akutärende så vi får se när nästa tid kommer!


Fått en ny tid hos tandläkaren, den 26 maj. Här rullar det på, tummen upp för det!

En inlämning fick jag inlämnat idag med, en redovisning är också klar. Känns grymt!

Nu gäller bara svenskan på (torsdag, tisdag?) och engelskan om några veckor, dock är det inget att tänka på just nu, vi tar det då   

Har också bestämt mig att jag ska praoa, blir dock inte så himla mycket att göra tyvärr..hade tänkt mig en annan praoplats men det funkade inte så jag tänkte att pappas får funka - dock blir det inte mycket att göra, om man säger så... who cares? ;) 


Matteproven fick vi rätta själva idag och det gick faktiskt riktigt bra, jag är stolt över mig själv! 


Hoppas att ni haft en fin dag! 

 

~Kärlek~



Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om jag hinner klart, får bli att arbeta på onsdag annars ;)

Jag har sjukt ont i magen, mest vid höfterna dock. Har också huvudvärk och jag vet inte om jag har feber nu med, är helt varm och trött. Vill bara hem just nu!
Blir att lägga sig när jag kommer hem...ska försöka att uppdatera er mera ikväll <3

Ha en fortsatt fin dag vänner :)

~Kärlek~

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Presentation


Det här handlar om mig, mina känslor och mitt kämpande för träningen.
Släng gärna in en kommentar eller en fråga ifall att ni har något på hjärtat! ♥

29/09-12 kämpade VI till oss två år på bloggen! KÄRLEK TILL ER♥

Kategorier

Fråga mig

17 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards