elin-mylife

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Elin - 3 maj 2015 19:38

Jag vill börja med att säga tack till er alla för att ni bryr er! Det är sjukt hur ni orkar lägga ner er tid på mig, att läsa och sen kommentera något litet, dock så är det hur stort och mycket för mig! Ni är allt för mig, massa kärlek till er!


Jag har haft en toppen dag verkligen, tills eftermiddagen. Det blev bråk mellan mamma och pappa. Jag kände snabbt att jag började få panik och att hjärtat började spricka när det började. Jag bara stod där, kunde inte röra mig, hörde skriken emellan dem tills att en sak hände och jag reagerade snabbt och skarpt!

Jag skrek på dem och allt bara välde ur mig - om att jag går och pratar med sköterskan på skolan. Om dem. Bråket. Hur jag mår. Att skolan går sämre, p.g.a dem. Jag såg snabbt hur pappa reagerade och blev chockad och det var det jag ville få fram också. Mamma stod där, det kändes som att hon inte brydde sig, men att sätta henne på plats gjorde jättemycket! Jag vill verkligen inte att dem ska bråka, speciellt inte att pappa ska råka illa ut som han brukar göra, speciellt idag. Han betyder så jävla mycket och stöttar mig för allt! -Låter som att jag inte tycker om mamma och att jag bara vill henne illa, aldrig, men när hon startar alltihopa får jag massa hat inom mig och jag bara blir så jävla förbannad på henne!
Hon hjälper mig nästan aldrig. Stöttar mig inte lika mycket som förut, frågar aldrig hur jag mår och tänker bara på en person i denna familjen. Pappa är helt tvärtemot. Nu kan ni förstå varför han och jag är så jävla nära och tycker att han bara är bäst, han är min bästa vän! Och jag är hans lilla flicka. Det kommer jag alltid att vara. <3


När jag fått ur mig det mesta stack jag in på mitt rum. Smällde igen dörren, hårt. Satte mig och lyssnade på musik och tänkte vad fan jag sagt - min "hemlighet" och tårarna bara sprutade....efter att jag lyssnat en stund stack jag ut. 

Jag gick förbi en bro och satte mig på en bänk med musik i öronen. Grät, tänkte. Till sist satte jag fingrarna i halsen och bara försökte få upp allt jag kunde. Skakade som en elvisp. Innan jag gick satt jag och hyperventilerade. Sedan gick jag till bron. Jag gick upp på första steget av räcket, grät. Till sist fick jag upp en bild av den jag lever för. Pappa. Kände styrkan inom mig och jag gick snabbt ner och vände hemåt..!


Satt inne på mitt rum resten av eftermiddagen, sjöng, lyssnade på musik. Fick sedan höra att det var mat och jag kände ångest och rädsla. Sara knackade. Pappa knackade. Till sist kom mamma barskt. Jag gick ut och fick höra att JAG inte skulle vara arg - JAG?! Jag har ALL jävla rätt att vara arg! Det ska du ha klart för dig! 
Jag sa något, dock minns jag det inte nu, sedan fick jag ur mig "jag har gjort mycket värre saker p.g.a det här än vad DU vet om! Nu efteråt känns det både bra men ändå inte. 
Är inte säker men jag tror att hon var inne och grät på toan efter att jag sa det...


Känns skönt att jag ska gå och prata imorgon iallafall!

Är helt slut efter allt, både i huvudet och ögonen. Blir inte att vara uppe länge till..


Hur är det med er? 


Förmiddagen var helt fantastisk! Underbart väder, värme och vi bara pysslade ute på gården :D humöret var på topp rent ut sagt!

 

Imorgon är det en ny vecka. Vecka 19. Händer en del, men det får ni reda på imorgon då jag ska lägga upp planerna för denna veckan. Tre dagar kvar till ultraljudet!! 
Magen fortsätter, just nu är det mest smärta i den kvinnliga delen...vet inte hur jag ska sitta och vid maten kom det som en blixt, både i magen och ja...dags och gå på toan också!

Önskar er en fin kväll!<3

Av Elin - 3 maj 2015 14:00


 


Av Elin - 3 maj 2015 09:57

Ha ett fint avslut på veckan!<3

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Presentation


Det här handlar om mig, mina känslor och mitt kämpande för träningen.
Släng gärna in en kommentar eller en fråga ifall att ni har något på hjärtat! ♥

29/09-12 kämpade VI till oss två år på bloggen! KÄRLEK TILL ER♥

Kategorier

Fråga mig

17 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards