elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 maj 2015

Jag ska få njuta utav det här i något år till (!!!)

Av Elin - 2 maj 2015 22:15

Idag har jag haft fullt upp men ändå inte. Jag har hunnit med saker jag verkligen behövt och velat så det känns jättebra! Dock skulle jag tränat, iallafall gått en promenad men jag hade ingen lust eller ork så jag tog lite ledigt idag. Kände mig faktiskt värd det efter alla cykelturer  Imorgon kör vi dock på igen!


Städat mitt rum och flyttat runt lite saker så nu känner jag mig grymt nöjd! Är så nöjd så att jag bara kan stå utanför mitt rum och kolla - vill inte heller lägga mig i sängen ikväll för då förstör jag allt det fina, HAHA det här är bra alltså!  slutar med att jag sover i soffan! 


 

OMG JUSTE!!! Gaah, jag skriker!

Vi ska inte flytta, än. Vi ska säkert bo kvar här i ett-två år till, tills att Ida flyttar. Jag är så himla glad!! Ni förstår inte denna lyckan!!!! Att få njuta utav det här fina i något år till gjorde min dag, höra detta ifrån mamma gjorde så att jag bara flög upp! Nu är glädjen här! Ska njuta av varenda minut vi har kvar här och ta vara på tiden.

Kan inte sluta le!!


Förutom gläjden inom mig och städandet har jag gjort ett inlägg som för mig betyder enomt mycket, om min mobbning. Jag trodde att det skulle vara jobbigt att skriva, men det var lättare än jag trodde. Självklart satte det hårt att behöva skriva om det men jag tog det bra! Tack för alla era fina kommentarer och stöttningar! Massa kärlek till er!!   


Jag har svarat på kommentarer, skrivit in bloggar i min skoldator (som jag troligtvis kommer börja använda nu istället) och kollat massa bloggar - nu ligger jag i fas.. Jättekul verkligen att läsa era bloggar ska ni veta, det tar tid men värt är det! :* Speciellt när man får så mycket fint tillbaka!


Nu ska jag fixa två tidsinställda, bara några enkla, den ena kommer upp imorgon och den andra på tisdag, måndag (!!!) menade jag - dagvild....har tydligen söndag idag!


Hoppas att ni människor haft en otroligt fin dag och att allt är bra med er. ~Kärlek~

 
 
Linn♡

Linn♡

2 maj 2015 23:21

Men det är skönt med sådana dagar också:DDD

ÅÅÅHHH vad underbart att höra dig såå glad över flytten<33 Värmer!
Loveuu:*


Sv1; awww världens bästa Elin!!♡♡♡♡♡♡♡♡
Sv2; Härligt att höra! Japp min dag har varit bra:) Slapp men skön♡♡ ;)
Sv3; ÅHHHHHH vad underbart att höra!!Blir så glad av att höra det:DDDDD
Dudå??!! Du gör mig alltid glad♡♡ DINA kommentarer och alla dina ord som jag får läsa<333 Tusen tack, love you♡

Kramis♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

2 maj 2015 23:47

Skönt att ni inte ska flytta än! :) Kram

http://evahle.se

Elin

3 maj 2015 18:35

Ohja :D Kramar

 
Annie

Annie

3 maj 2015 09:00

Men vad skönt att ni inte ska flytta än vännen :)
Kan tänka mig att det måste kännas riktigt bra för dig<3
Glad för din skull<3

Sv: Såklart du får! bara kul om du vill göra det! :)

Ja verkligen blir så sur på det svenska straffsystemet .. det känns som ett skämt till och från nästan :(

Ja det är verkligen sjukt! ... tycker exakt lika som dig!

Hoppas du får en fin söndag<3

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

3 maj 2015 14:35

Åh! Så glad jag blir för din skull!!<3 :*
Känner igen mig i det där med att man inte vill sova i sitt rum när man gjort det så fint! XD Blev det soffan inatt? ;) <33

Sv 1; Tack!<3 :*
Sv 2; Tack för din stöttning och kärlek!<3 :** Love U!<3 :* Jadå!<3 Detsamma finis!<3 :*

Puss & Kram!<3
Love U so much!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards