elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 april 2015

Jag har vetat om det här ett tag nu...

Av Elin - 19 april 2015 22:10

Idag kom den dagen då mamma och pappa började titta på hus. Jag har vetat om det här ett tag nu, utan att säga till någon. Burit på den här "hemlisen" själv, dock med familj.

Det tog inte hårt på mig när mamma och dem sa det, jag tänkte inte på det - någonting iprincip, utan det har gjort det nu med tiden, speciellt idag.. jag har inte gråtit men varit nära på, flera gånger. Känner mig i allmänhet så himla ledsen.
Veta att vi inom en framtid snart kommer flytta ifrån ett ställe som jag ÄLSKAR utav hela mitt hjärta finns inte.

Jag vill inte härifrån. Åka ifrån alla minnen, både goda och onda, tiden som jag haft här - I 15 ÅR. Ställena jag går till när jag är LEDSEN eller bara kan gå till och NJUTA i skogen, utav friheten. Det går inte.

Vart ska jag gå när jag är LEDSEN? Vart ska jag gå om jag bara vill gå ut, i skogen?  


Jag vet att jag kommer komma ifrån det här huset någon gång, men nu? Så här tidigt? Nu tar tårarna över. 


Smärtorna har varit min dag idag, dock gav det sig när jag och Trisse var ute på en promenad. Tog en lång en. Var säkert borta i 1 1/2 timma, bara gick i skogen. Lyssnade på musik och fotade lite granna. Var superhärligt! 

Efter någon timma kom det tillbaka, dock låg smärta. Mot kvällen drog det i när jag hade satt mig i soffan. Var som en pistokula kom inom mig och sedan plockades ut. Fy helvete vilken smärta.  

Försöker att se detta så positivt jag kan. Det funkar ganska bra, i vissa tillfällen iallafall. 

Svarat på kommentarer och nu ska jag bara kolla in dem sista bloggarna, sedan är jag klar för dagen. Sängen ropar på mig - dock kan jag vara uppe HUR sent som helst då jag är ledig imorgon   "skryt skryt" 


Har inget planerat direkt. Kanske att jag är med någon kompis, eller försöker komma ut och röra mig för smärtan. Ska försöka att spela in två videos iallafall, dock på datorn med sämst kvalité.....råååååligt 

Hoppas att ni får en fin ny vecka iallafall! 

 

Har ni haft en bra dag? 

 

KÄRLEK!

 
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

20 april 2015 00:30

Usch vad tråkigt att flytta... :/

http://evahle.se

Elin

20 april 2015 01:40

Ja inge vidare..

 
Annie

Annie

20 april 2015 08:28

Vad tråkigt att flytta när du trivs där :(

Men vad jobbigt för dig gumman med all den där smärtan! tycker synd om dig :(
Hoppas dessa veckor går fort, så att du snart får kolla upp vad det är!
Fina du<3

Sv:Ja det är helt sjukt!! Borde ha anmält honom efteråt men jag var så klen efter operationen, rasade i vikt och kunde knappt gå efter op eller äta :(

Dem kan ju inte gissa till sig diagnos dem måste ju UNDERSÖKA patienten, blir så arg på sånt!

Det är lite TACK vare min älskling som jag lever känner jag, han fick typ bära ner mig till bilen och hjälpte mig in till akuten så jag fick hjälp. Och vi hade precis träffats när det här hände, hade varit ihop ca 2 månader då ..<3

Ja så bra att det är på gång nu med VC för dig och jätte bra att du berättade för din pappa!

TACK så mycket fina du<3**

Det är DU med<3 Världens finaste Elin<3

Massa kramar!!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

20 april 2015 08:53

Åhh jag förstår att det är jobbigt :( Kramar <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

20 april 2015 19:57

Kärlek!

 
Patricia

Patricia

20 april 2015 12:14

Själv längtar jag efter att vi ska hitta något annat, för jag vill verkligen flytta, men det beror ju på att jag verkligen vantrivs här där vi bor nu. Men jag kan förstå att det känns tungt för dig att flytta ifrån ett ställe du älskar.
Men vet du, det nya stället ni flyttar till kanske också ligger på en fin plats så du kan hitta nya ställen att gå till♥

http://patriciac.blogg.se

Elin

20 april 2015 20:13

Ja, jag hoppas ju det men det kommer ändå inte bli detsamma som det är nu...♥
Klart att det spännande och flytta, upptäcka lite nytt men nja, jag vet inte jag, är ju annat när man är vuxen och flyttar.

 
Skogsraah

Skogsraah

20 april 2015 13:39

Vad jobbigt det låter för dig :/ Men jag tror säkert det kommer ordna till sig när ni väl flyttat! Lider med dig ändå.

http://skogsraah.blogg.se

Elin

20 april 2015 20:16

Just nu så känns det rent ut sagt piss.. jag hoppas det iallafall!
Kärlek!

 
Ebba

Ebba

20 april 2015 19:58

Du ska se att det blir bra ändå!<3 :*
Förstår att du inte vill flytta från ditt hus, skulle själv aldrig klara av att flytta ifrån mitt hem.. Alla minnen och allt, men du kommer fixa det!<3 :*

Är helt övertygad om det!!<33

Puss & Kram!<3 :* Love U so much!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

20 april 2015 23:02

Åhh stackarn...jag har aldrig direkt varit med om det. Eller jo när jag var mindre kanske 5/6 och flyttade från lägenhet till villa. Men för mig var det mest positiva konsekvenser av det hela♡ Det negtativa är alla minnen, det är nästan dem som är svårast att komma över brukar folk säga. Men vet du vad? Man behöver INTE komma över minnerna. Utan dem ska alltid och kommer alltid att finnas där♡ Att betyda så mycket:* För i ditt fall så är det just där DU bor som skapat DIg♡
Men du ska allt se, det kommer gå jättebra. ♡
Tusen miljoner kramar till dig♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards