elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Ursäkta, men jag säger adjö.

Av Elin - 13 april 2015 20:53

Jag trodde verkligen att jag skulle vara tillbaka här. Jag hade dock så fel. Från och med idag tar jag en bloggpaus.

Jag orkar verkligen inte.

Det var första dagen i skolan idag och jag trodde att den skulle vara helt perfekt, iallafall bra. Istället tog den knäcken på mig. Det är p.g.a en jävla FITTKUKLÄXA! 

Jävla tårar. De vill verkligen inte sluta rinna. 


Dagen från början var helt underbar. Massa skratt. Leenden. Bra lektioner. 

Pratet hos sköterskan gick bra och jag berättade att ALLT var bra, men det ändrades ju snabbt... förstår inte att så fort jag får må bra och verkligen erkänner det ska det ändras.  

Magen gör ont och jag väntar på provsvaren, hm...hoppas att man får reda på dem snart. 


Ska försöka att fixa lite inlägg till er innan kvällen tar slut. 

Jag har ingen aning om när jag kommer tillbaka. Kommer iallafall vara aktiv med att titta in på era bloggar, men inte nu ikväll. 


Kärlek till er!

 

 
 
Linn♡

Linn♡

13 april 2015 22:31

Det låter verkligen som att vi haft samma typer av dagar. Det var så nära att jag för första gången skulle ta en bloggpaus, fan vad jag hatar att läxor ska förstöra allt. HATAR DET. Skrev det, men suddade sedan ut "bloggpaus" osv i inlägget...
Det känns så jobbigt.
Men Elin, du ska se att det BLIR bra♡ Ta dig nu tid, känn lugnet, känn att den där KUKFITTLÄXAN ska inte få vinna över dig! Den får dock ta tid, men INTE vinna. Strunta i bloggen ett par dagar (svintråkigt) för det kommer löna sig. ♡
JAG KOMMER ALLTID ATT FINNAS HÄR. och jag kommer få dig tillbaka. Jag ska det. Men inte än. För först vill jag att du mår bra. Först.
DU är bäst Elin och tack för att du alltid finns här♡ I mitt hjärta.

Sv; Mm hatar pluggandet....:( HATAR DET:
Sv2; AWW tack för att du stöttar mig,♡♡♡ Du är obeskrivligt bra, BÄST.
Love you:**

Ha det bra nu, vi hörs♡♡♡ SNARt<3

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

13 april 2015 22:48

Synd att du känner att du måste ta en paus! :(
Längtar tills du kommer tillbaka! Kollar ju din blogg minst 10 gånger om dagen (inte alls stalker nejnej HAHHA)
Men om du verkligen känner så då är det nog det bästa! Tusen kramar <3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

14 april 2015 20:03

Tycker också att det är sjukt tråkigt...men vad gör man när skolan förstör för en? :/

Aw fy fan vad GO du är, HAHAHH!!!

MÅNGA KRAMAR TILL DIG VÄNNEN!

 
Annie

Annie

14 april 2015 09:11

Åh fina Elin .. vännen<3 Vad jobbigt! ..

Jag kommer och sakna dig så mycket<3 men jag förstår dig också ..
Kom tillbaka när du känner dig redo<3
Och jag finns här för dig vännen om du vill "prata"* Alltid!

Så trist när grejer i skolan "drar ner en" :( förstår dig!
Har också en grej i skolan som känns lite så.

Massa styrkekramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

14 april 2015 20:56

Du är ju tillbaka redan idag! Kul o se! :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

14 april 2015 21:02

Nästan iallafall :) tack!

 
Ebba

Ebba

15 april 2015 16:03

Tycker du uppdaterar SJUKT BRA ändå!!<3 :*

Love U!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards