elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Välkommen huvudvärk!

Av Elin - 5 april 2015 22:06

Nu ska jag ta och lägga mig, har en otrolig huvudvärk så jag känner att det är lika bra så att det inte blir värre..

Hoppas att ni haft en bra dag fina människor!<3
Det har faktiskt jag, en riktigt bra och framförallt HÄRLIG dag! Solen har lyst som aldrig förr och värmen har bara virvlat in. Mycket skönt!
Hoppas på att det blir en sådan dag imorgon med, att vi får ha solen här hos oss och att vi kan bevara våra glada och positiva miner :)

Jag har tagit vara på denna dagen, otroligt bra. Jag har hjälpt mamma och pappa med att vårstädat tomten, vi har krattat bort lite löv och tagit bort pinnar, roligt faktiskt - speciellt med musik i ena örat!
Därefter har vi bara njutit av det fina vädret.

Mot kvällningen tog jag mig en löpningsrunda - underbart!
Hade gjort ett utförligt arbete, det märktes på mig efteråt, verkligen jättenöjd:) imorgon fortsätter vi med träningen!

Pollenallergiker var låg idag, hade inte alls några symptom förutom när jag vaknade då jag var helt täppt i näsan, men resten av dagen flöt det på! Positiv, positiv!!!!

Trängningarna fortsätter dock och det gör ondare nu. Nu kan jag inte dra upp mina ben för då smärtar det till.
Har fått tranbärsdryck och dricker mycket vatten men det verkar inte hjälpa. Vi får se hur det fortsätter...prutt säger jag.

~ Godnatt mina ~

 
 
sanna

sanna

5 april 2015 23:06

Vad bra med löprunda och hoppas huvudvärken är bättre imorgon:)

http://zinja.se

Elin

6 april 2015 12:33

Tack :)

 
Annie

Annie

6 april 2015 09:03

Vad härligt med en härlig och SOLIG dag-låter underbart! ;)
Hos oss var solen frånvarande igår, hoppas den visar sig lite idag ;)

Trist med huvudvärken :( får du det ofta? vet du vad det beror på?
Menar inget illa, bryr mig bara om dig<3
Hoppas det blir bättre i alla fall**

Vad härligt med löparrunda, du är en riktig kämpe kom ihåg det<3
HEJA dig :)**

Sv: Åh TACK så mycket verkligen!<3 vad roligt att höra!
Ska nog teckna nåt mera senare, blivit så inspirerad och kul att hitta tillbaka till ett gammalt intresse :)

Massa kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

6 april 2015 10:18

Hoppas du mår bättre snart!<33 :*

Du är så HIMLA duktig!!<3
Sv 1; Åhh, det ska jag nog göra någon gång!<3 =D Vilket bra tips!<33

Detsamma dina du!<33 :**

Sv 2; Haha, samma här! XD Killar är så svåra att förstå! XD ;)

Haha, det kommer väl så småningom! Fast väldigt skönt att bara ta det som det kommer också! =) <333

Sv 2; Ja, dem är helt underbara!<3 :*
Haha, jag blev halvt lurad.. XD Folk gör det till en sån stor grej.. XD

Sv 3; Hihi, tack sötis!<3 :**
Oj, ja när jag skaffade bloggen var jag 12 år. Så jag frågade mamma om jag fick börja blogga, hon sa ju såklart ja.

Hon trodde nog aldrig att det skulle bli så seriöst och stort som det är nu. Sen misstänker jag att mamma följt min blogg ett tag, då jag hittade min bloggadress bland "bokmärken", på hennes mobil, haha! XD <3

Sv 4; Jadå!<33 :** Det var nog bara en "stund" där jag tänkte tillbaka på allt, mitt ex och lite sånt bara.. <3

Puss & Kram!<3 Hoppas du får en bra dag!<3 :*
Love U!<3

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Skogsraah

Skogsraah

6 april 2015 11:59

Åhnej, hoppas huvudvärken gick över!

sv: Haha åh, jag vet inte :D Jag har gjort den eyelinern i så många år... Lärt mig att vara lätt på handen och använda rätt produkt :) Ska blogga om den någon gång. Isadoras Glossy Liner!

http://skogsraah.blogg.se

 
Annie

Annie

6 april 2015 12:53

Sv: Tack så mycket fina du!<3 Det ska jag, tycker det är kul och gillar att vara kreativ ;)

Självklart bryr jag mig<3 Hoppas det blir bättre**

Tyvärr ingen sol ute idag heller, men vart en rask promenad idag så kör på sol i sinnet istället :) ;)

Hoppas du får en fin avslutning på denna påsk!<3

Och massa kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Elin

6 april 2015 12:56

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards