elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 april 2015

Det är DIN framtid!

Av Elin - 4 april 2015 22:15

Jag har funderat. Tänkt. Pratat med familjen. Nu börjar jag komma en bit på vägen. Mot min framtid. *Ryser till*

Jag är på en bra bit nu för att veta vad jag vill. Vad jag vill göra med den och jag är så himla glad, det spritter inom mig verkligen! Ju mer jag tänker på det, ju mer taggad blir jag. Jag tror att det här kommer bli bra. Det vet jag!
Jag är lite osäker på vad jag vill bli, ena dagen hoppar det från polis till "det" och andra från "det" till polis. Men jag vet iallafall vad jag ska göra med skolan osv! Aaaah, vill berätta men ändå vill jag hålla det inom mig. 
LYCKLIG!

-men på samma sätt vill jag inte göra det för "familjens skull", men som mamma sa "Det är DIN framtid!"


Pollenallergin fortsätter. Fick en tablett imorse, men tror ni att den hjälpte något värst? Nej inte så. Har fått gått runt här med värsta hesheten, ont i halsen, och näsan och svidande å trötta ögon. -Låter som att det är en jätteförkylning men ikke, det här får jag dras med varje år, från ca mars/april till mitten av hösten... ska dock inte klaga då jag nästan fungerar som vanligt och mår annars bra, men träligt är det. Glad att jag iallafall klarar dagarna  

Hur mår ni fina människor?

 

Vilken dag. Vilket väder. Önskar dock att jag tagit vara mer på dagen, men det gjorde jag inte och jag får nöja mig med det jag gjort och tagit vara på..jag har haft det toppen i vilket fall!
Käkat påskmiddag, sprungit på en löparrunda, sov inte alls när gäster var här nejnej och haft ångest iprincip hela dagen... 

Gick bra med träningen idag, fick inte  ont i vaderna som innan när jag sprang - var nog för att jag hade för dåliga skor, men tog mina idrottsskor från skolan - bryr mig dock inte, måste ha bra skor att springa i så inget dumt händer och allt förstörs!

   

Imorgon ska jag fortsätta med träningen, ska ta en löparrunda igen och sedan får vi se om jag tar fram hopprepet och kör på det - älskar att hoppa hopprep, bästa jag vet - där fick ni en sanning om mig ;)

Har ingen aning om vad jag hittar på resten av dagen.. Btw, om ni har något inlägg som NI vill läsa är det bara att kommentera! Jag har ju tid att skriva, uttrycka mig och bara få ur mig meningar för meningar. Kan vara vad som helst!   


Något som jag velat ha sedan jag gick i fyran, snarare drömt om är en gitarr. Jag tänkte redan förra året att jag skulle göra det, men det blev aldrig av då jag tänkte "kommer jag verkligen använda den?" och idén bara las ner..men nu är det något som ska försökas införskaffas, inom en snar framtid.

Galet kul!! 


Ska försöka att kolla igenom dem flesta bloggarna nu under kvälla och därefter blir det raka vägen till sänga. Kram på er!♥


 
 
Linn♡

Linn♡

4 april 2015 22:53

ÅHHHH vad underbart att du kommit på det♡♡♡ Önska verkligen att jag med hade det;)) hahah. Du ska verkligen vara glad♡♡♡ Jag tror på dig, du kommer verkligen att komma dit du vill, för jag känner en Elin som aldrig slutar kämpa - DUUU. DU kan komma exakt dit du vill♡
Hoppas allt är bra med dig, det är det med mig^^
Håller med, sååååså sjukt fint väder idag! Dock inte så varmt:P
Åhh vad bra att du haft en bra dag♡♡♡ LOVE YOU!!!

Sv1;AWWWWWW men åååhh underbara du♡♡♡♡♡♡ Tusen miljoner tack, du är så otroligt sjukt bäst. Love you!!
Sv2; åh vad roligt att du tycker det! Bilderna kommer upp imorgon♡
Sv3; Tack så mycket♡♡ Min påskafton har varit toppen:) Hoppas din också varit det<3
Sv4; Aw tack♡♡♡Hhaha ja håller med, vovven är ju fööör sötXD
LOVE YOU♡♡♡

Ha det toppen♡ Sov gott och ha det bäst!
Btw, bara så du vet. Kommer att vara oaktiv på bloggen nu från imorgon-onsdag, ska ju till Budapest♡ Så kommer heller inte kunna kolla din blogg / svara på kommentarer / kommentera. Men vi hörs sedan♡♡♡ Har fixat ett litet inlägg per varje dag som kommer up^^
DU ÄR BÄST! Ha det toppen:***

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

5 april 2015 08:49

Låter spännande med din framtid! Det kommer säkert bli jätte bra Elin<3
Blir nyfiken ;) men berätta om och när du vill*
Förstår om du vill "hålla på det" också<3

Vad skönt med träningen! :) heja dig :)
Fina bilder ;)

Sv: Åh tack så mycket för peppen<3
Känns så trist att inte träna nu men vila är också väldigt viktigt så man inte drar på sig skador eller annat, så det blir fortsatt vila ett tag nu!
Tack fina du!<3

Massa kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

5 april 2015 09:00

Vad härligt att du kommit fram till det, själv har jag fortfarande ingen aning om vad jag vill göra med resten av mitt liv ^^

http://spontan.blogg.se

Elin

5 april 2015 21:13

Det är verkligen svårt och veta..;)

 
natalia

natalia

5 april 2015 15:54

Åh så himla roligt att du vet vilken skola o så :) GÖR DET FÖR DIN SKULL! <3

Massor med kramar<3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ebba

Ebba

6 april 2015 10:21

Blev så glad när jag läste det här inlägget! =D <33
Håller med din mamma, det är din framtid!<3 Det ända jag kan säga är: Go for it!<3 :**

Usch, vad jobbigt med pollenallergi.. =/

Du är så duktig med all träning! =D Jag är så besviken på mig själv som inte gjorde ett skit förra veckan.. XD

Puss & Kram!!<3 LOve U so much!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards