elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Jag bara la mig ner mitt på vägen...

Av Elin - 31 mars 2015 22:25

Har haft en superbra dag idag och jag hoppas att ni också haft det!<3

Har haft lite saker för mig så har inte helt kunnat uppdatera er som jag skulle, inte heller kollat in era bloggar men det är ju en dag imorrn då!;)

Något särskilt som ni hittat på idag?

Jag har själv haft elevens val hela dagen i skolan där vi bakade. Det var både massa skratt, misslyckanden, ny bekantskap men också något bra! Dock var det bästa med hela dagen att vi slutade två timmar tidigare ;)
Vi bakade massa olika kakor till chokladbollar till morotskaka...

Efter skolan fick det bli lite träning, det kändes superskönt att komma ut verkligen men den blev inte alls så lyckat i slutändan... Jag fick en otrolig smärta i magen när jag sprang, tänkte att det kunde vara håll så jag gick en liten bit. Efter bara en liten stund körde jag på igen med att springa och det blev bara värre!
Jag gick ihopkrupen och kunde inte alls gå upprätt, tillsist fick jag så ont att jag var tvungen och sätta mig ner. MITT på vägen. Det gjorde så ont!
Jag la mig på backen och blev helt varm. Efter några minuter ställde jag mig upp och fortsatte gå hemåt då det inte var långt kvar, smärtan fortsatte och jag blev helt illamående. Jag höll på att kräkas hela vägen hemåt men ingenting kom upp... När jag kom hem mådde jag lika bra som när jag gick hemifrån.
Knepigt....

Under kvällen så tog mamma och jag en tur till min morbror och hans fru, (dock var inte min morbror hemma..) men kul och träffa henne iallafall!

Imorgon är det onsdag, (två dagar kvar!!!) det blir en vanlig dag i skolan och därefter blir det nog en promenad. Förhoppningsvis kollar jag in era bloggar då och svarar på era kommentarer - varit rätt så segt med det senaste tiden...men så ska jag också skriva ett "efterinlägg" hur jag känner mig efter en händelse från förra året - om ni vill läsa om det är det bara att kolla in här mot kvällningen imorgon!:) Kul och tack i förhand!!!<3

Godnatt med er fina människor.

 
 
Linn♡

Linn♡

31 mars 2015 23:26

åh vad skönt att sluta tidigare & det ser ju sååååååsåsåså sjukt gott ut♡♡♡
------
Men usch vad jobbigt!!:(( Det lät verkligen inte alls trevligt....hoppas verkligen att det inte händer mer. Konstigt verkligen.
Men så duktig av dig att komma ut♡♡

Hoppas du får en jättebra dag imorgon<3333
Sv1; hhehe ja jordskot tycker jag är såå bra:)) ♡
Sv2; Usch..vi har engelska imorgon igen...Hatar det....Varför ska man ens behöva känna såhär:/// tack bästa du♡♡♡♡♡
Sv3; Håller med långa lektioner är såå jobbiga & långtråkiga liksom.
Tack så jätte mycket bästa du!! ♡ Min dag har varit bra & träningen också:)) Loveuu

TUSEN kramar till dig, love you:** ♡ Sov gott!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

1 april 2015 11:03

Men åh vad allt det där såg gott ut!

http://spontan.blogg.se

Elin

1 april 2015 17:09

Det ska jag säga dig att det var också :)

 
Ebba

Ebba

1 april 2015 20:49

Såååg riktigt gott ut!!<33 =DD

Puss & Kram!<33 :***

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Elin

1 april 2015 21:30

Det var supergott! :D

 
Oslofru

Oslofru

1 april 2015 20:58

Ser magiskt gott ut :D

http://www.oslofru.com

 
natalia

natalia

2 april 2015 21:08

Åh så gott :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards