elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Dag 9 - Vem smsar/ringer jag när jag är nere

Av Elin - 31 mars 2015 08:30

Oftast så skriver eller ringer jag inte till någon när jag är nere. Jag vill helst komma på glatt humör själv, bevisa att jag klarar saker och ting själv och inte behöva göra andra oroliga eller komma på andras nerver...men ibland orkar jag inte stå emot smärtan så jag skriver ut tankarna, känslorna här för att bara få ur mig det. Jag läser igenom det jag skrivit flera gånger om för att tillsist bli på lite bättre humör och lägger ut det. Det funkar ska jag säga er! Många gånger har jag blivit glad p.g.a att bara skriva av mig här och det är bara POSITIVT för mig då jag vet att det bara är att skriva här! Speciellt när jag vet att man får massa positivt tillbaka<3


Ibland om jag känner att jag inte vill skriva ut här skriver jag till Natalia. Det är så lätt att bara få skriva av sig, prata om allt då vi båda är så lika men ändå så olika! Vi förstår varandra, stöttar varandra vad det än är och det är det som gör så att jag då kan skriva till henne och kan LITA på henne. <3

Det är skönt att få skriva av sig till någon, men allra helst skippar jag det. 

Önskar er en bra tisdag!!!  

 
 
Sara

Sara

31 mars 2015 09:55

Skönt att ha någon man kan prata med <3

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Sofia

Sofia

31 mars 2015 16:34

Skönt att ha en sån person, roligt att ni kommit så nära varandra <3 Ja tycker det är skönt att ha en vän som inte bor här, som vet vem alla här är osv. Skönt att ha nån utifrån att prata med :)

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

31 mars 2015 17:30

Jag ringer inte till någon eller direkt pratar med någon heller när jag är nere. Jag är en mästare på att stänga in känslorna i mig själv, men till slut så exploderar man:(

http://patriciac.blogg.se

Elin

1 april 2015 17:16

Usch :( jag förstår verkligen hur det känns för dig..det är otroligt jobbigt!

 
Maria

Maria

31 mars 2015 17:47

Vad fint att du kan skriva och prata med henne :) fint när man hittar en bloggvän och kan hjälpa varandra.

Bloggen är också jätteviktigt för mig. Då får man ut de värsta känslorna :)

Sv 1: tack fina du. Jag mår helt okej nu! Kommer aldrig mer att känna att jag längtar efter honom. För nu vet jag att allt var en lögn. Han gillade mig aldrig.

Förstår det inte heller! Men jag antar att sådana killar kommer aldrig att bli bättre el förändras!

Lägger allt vad som heter killar på hyllan nu och fokuserar på mig istället :)

Sv 2: tack så mycket :) blir så glad av att måla just nu!

Många kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
N

N

31 mars 2015 17:52

Riktigt skönt att ha något man vet att man alltid kan prata med, det har jag med :)

http://nouw.com/nathaliemaria

Elin

1 april 2015 17:08

Ja eller hur! :)

 
natalia

natalia

31 mars 2015 22:09

Åh bästa Elin<3
Du år så sjukt underbar, vet du det?
Du vet att du alltid kan skicka iväg ett sms/meddelande. Jag har med mig mobilen precis överallt och svarar alltid så fort jag kan! Allt vi pratar om, det stannar mellan oss! Kramar<3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Linn♡

Linn♡

31 mars 2015 23:27

aww vad fint♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards