elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 mars 2015

Ingen vet vad jag menar och det kommer förbli så...

Av Elin - 26 mars 2015 20:34

Ursäkta för att jag varken hunnit uppdatera er och kollat in på era bloggar, jag har haft för mycket för mig idag, både hemma, skolan och i tankarna. Dock har jag inte hunnit plugga så mycket då tankarna rullat på, saker här hemma och min panikångest. Jag har sådan panik för morgondagen, känns som att jag snart kommer börja gråta och på samma sätt dö - jag vill inte, rädda mig någon!


Har varit så trött idag så att det inte varit klokt, trodde att jag skulle somna i skolan och sen nu under kvälla..kan dels bero på mina sömnsvårigheter jag haft i veckor nu då jag vaknar en timme innan jag ska gå upp - varje morgon! Det leder till det ena och det andra, ex. att jag har så himla svårt att koncentrera mig i skolan. Jättejobbigt verkligen då det är bra så jag lär mig och kommer ihåg till prov osv...men det blir som bortkastat.

Hoppas att jag kan sova tills klockan ringer imorgon, utvilad och piggare. 


Dagen idag har inte varit så värst bra, jag var på topp när jag vaknade och stack iväg. Efter en stund i skolan ändras allt.

Jag vet inte varför, kan bero på att jag inte gillar torsdagar. Det är en sådan onödig dag! Hände inget speciellt, det var bara en vanlig och tråkig torsdag..


Det som också var en underbar vårdag med sol och gräs har blivit till en snöig- och slaskig höstdag. Är som att slush ligger överallt på backen nu - blääe!!

 

Hoppas att ni mina fina vänner har haft en bra dag!<3

Nu innan jag lägger mig ska jag läsa igenom första världskriget.

 

Imorgon är det fredag. Jag vill inte att du kommer till mig. Har sådan ångest så att jag sitter och gråter - åh är en sådan tönt.

 

Ingen vet vad jag menar och det kommer förbli så...



 
 
Ebba

Ebba

26 mars 2015 21:22

Du är INGEN tönt Elin!!! Du kommer fixa det!!!<3 :**' Jag tror på DIG!!<3333

Hoppas att du får sova ut imorgon, jobbigt när sömnen blir så konstig. Men jag förstår hur det är, har lite problem med sömn jag med.. =/ <33

Du ska se att det blir bra tillslut, snart har du påsklov ju!!<33 :** Älskar dig i massor, glöm inte det!!<3 :**
Puss & kram! Sov gott FINA & BÄSTA Elin!<33 :**'

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
Stina

Stina

26 mars 2015 21:58

Sv; haha nea det blev ingen träning för mig heller faktiskt ;)

http://ztinas.spotlife.se

Elin

26 mars 2015 22:03

Blir tyvärr så ibland :)

 
Stina

Stina

26 mars 2015 22:00

Sv; tack för dina fina ord förresten :)

http://ztinas.spotlife.se

Elin

26 mars 2015 22:04

Varsågod :)

 
Sofia

Sofia

26 mars 2015 22:20

Det kom tvåa jävla piss decimeter här idag :P Vill ju ha vår :D

Du får säga om du provar dom vad du tycker :D

Kramis <3

http://bian.bloggplatsen.se

Elin

26 mars 2015 22:28

Usch med äckelsnö just nu...jag med!!

Ska jag absolut göra :D
Kram

 
Linn♡

Linn♡

26 mars 2015 22:52

Först och främst, håller med, torsdagar, en sådan tråkig å onödigt dag:// Blä.
Och snön, jaa...vad ska man säga? KASST .
-------
Elin, så är det med alla♡ DU behöver inte känna så. Fokusera istället på att må bra, känna dig utvilad och pigg. Orka med skolan och på så sätt undvika extra tid framför plugget hemma! Tusen miljoner kramar till dig Elin, du ska veta hur mycket du betdyer♡♡♡
Love you:********* Hoppas du sover gott inatt & att du får en bra dag imorgon!
Kramiiiissss^

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

27 mars 2015 01:44

Förstår hur jobbigt det är med ångesten. Jag kämpade ett tag med min själv oxå.

För att bli av med den fokuserade jag på att göra saker jag blev glad av. Teckna tar min fokus bort från andra saker :)

Sv: tack så jättemycket för fina kommentarer och stöd!

Jag visste själv att jag aldrig skulle gå tillbaka till honom men behövde höra från andra också.

Han visade sitt rätta jag idag och jag svarade såsom jag kände. Han har inte svarat och kommer inte göra det heller.

Det visade bara hur desperat han är att få ett förhållande med vem som snabbast möjligast.

Många varma kramar tillbaka!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

27 mars 2015 18:17

FINASTE OCH BÄSTA ELIN! DU ÄR INGEN TÖNT, TVÄRTOM!
Jag diggar dig så sjukt mycket, tycker du är en otroligt fin, härlig, cool och framförallt snygg tjej! <3

Du är guld värd min fina vän <3

Kram

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards