elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Smärtan i benen är det bästa!

Av Elin - 24 mars 2015 20:52

Jag har varit nervös hela dagen för idag. Tänkt att jag skulle strunta i det och bara sitta kvar i skolan istället, men när klockan väl tickade så stack jag iväg till henne. 
Nervositeten blev starkare och det blev torrt i munnen. När jag pratade med henne snubblade jag på orden och ibland höll jag på att bryta ihop. Tårar kom i ögonen men jag lyckades hålla dem inom mig, dock tror jag att hon märkte hur jag kände och mådde. 

Nu efteråt när jag fått pratat ut så känns det lite bättre, känns skönt att inte ha det för sig själv längre utan att jag har någon som förstår mig och som kan hjälpa mig. Jag har både fått pratat av mig, fått lite tips och beröm medans jag var där och jag kan säga att alltihopa behövdes!


Efter lovet ska jag tillbaka dit så ska vi se hur det är, hur vi gör och om vi för det vidare... 


I allmänhet har jag haft en bra dag! Tränat, joggat som en tok och jag känner mig ENORMT stolt över min insats idag! Jag sprang längre än jag skulle orkat förra veckan - ja det har verkligen skett en förändring på så kort tid! + Att jag inte vill ge mig förens jag känner smärtan i benen och magen, det är det som gör mig ännu mer taggad! Wooho! Sprang så att jag fick ont i både mage och ben, men efter lite stretchning känns det helt underbart i kroppa  

För några dagar sedan hade jag en ENORM matlust i några veckor..jag ville inte sluta äta, och jag åt så himla mycket! När jag tillsist märkte att jag åt så mycket fick jag panik och jag mådde tillsist dåligt efteråt och ville bara spy upp allt.

Nu har det tack och lov lugnat ner sig...dock är det bara sötsuget som är kvar! Får snart panik utav suget.. vill inte äta sött då jag gjort det nu, mycket och ofta, men det är svårt, speciellt nu... 


Förut kunde jag kanske ätit godis i 3 dagar, sen kunde jag bara avsluta utan något sötsug, men nu är det oacceptabelt vad sött hjärnan begär.

Dock tänker jag inte ge skiten bara för att DEN vill det, JAG äter när jag vill och känner för det, inte när någon geleklump ber om det! 


Pluggat lite matte inför ett test imorgon. Vet inte hur det kommer gå, men jag får hoppas att det går rimligt iallafall! Skulle också pluggat lite spanska, men det blev inte av då klockan stack iväg..får ta ett pluggryck imorgon!


Dock innan det ska jag följa med Hanna en stund, var ett tag sen vi sågs och hittade på något! - Kände att det var dags och lägga skolan lite åt sidan och hitta på något som JAG tycker är roligt...ibland behövs det!

Därefter blir det snabbt hem, kanske lite träning och massa pluggande i både Spanska och till SOprov. Inte taggad alls inför det, men det får gå! :)


Ska ni hitta på något speciellt imorgon? 


Får be om ursäkt för att jag inte kollat in på era bloggar idag, men ska försöka göra det imorgon - annars på torsdag! Har mycket i huvudet just nu som jag måste göra och framförallt KOMMA IHÅG...tack och lov att jag gjort tidsinställda!

 

Hoppas att ni mår bra sötisar!<3

 
 
Linn♡

Linn♡

24 mars 2015 22:47

åhh jag är Så stolt över dig Elin!! Att du gick, att du vågade och framför allt att det som tur var kändes lite bättre efteråt♡♡♡ DU ska verkiligen vara stolt, världens bästa Elin!<33 Hoppas att tipsen hjälpte från hen:))) Allt för att du ska må bra♡♡♡♡♡
----
Grymt duktig är du med tränandet och pluggandet!! Hoppas matten går bra imorgon<33
Lycka till med allt plugg, tråkigt att du har såpass mycket ändå:/ Men hoppas du haft en bra tisdag och att du får en bra onsdag imorgon med Hanna:)♡♡♡♡
---Vi förstår underbara och bästa Elin!!<3333 DU ÄR BÄST!!!! Love you!!<333

Sv1; hhehe okej ska påminna dig om jordskott♡♡ Nu i helgen? :))
Sv2; Jaa det är vi verklige värda, vi har nått att länga till och kämpa för♡♡
Sv3; Träningen var okej! Vi var rätt många vilket jag tycker är tråkigt då man får stå och vänta och så://

Tusen kramar till dig, du är bäst Elin, verkligen bäst!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards