elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 mars 2015

Jag är rädd för att börja gråta.

Av Elin - 23 mars 2015 18:16

Idag gjorde jag det. Jag såg henne, men jag var osäker. Jag gick men vände snabbt om. Tillslut frågade hon hur vi mådde och jag kunde då få ur mig och fråga om jag kunde komma till henne och prata.
Fick då en tid imorgon vid halv fyra! Känns skönt att jag har fått en tid till att prata med henne, dock är jag så himla osäker och rädd. Jag vill inte prata då jag är rädd för att börja gråta, men på samma sätt skulle det vara skönt för mig...mer om detta imorgon när jag varit där!  


Idag har det varit en bra dag och jag hoppas att NI också haft det! 

Satt i kiosken idag på skolan från nio till tre + att jag redovisade en hemkunskapsuppgift! Var nervös men varvade ner då jag stod "bakom" alltihopa, gick superbra och jag känner mig sjukt nöjd :D

Pluggat lite engelska så förhoppningsvis kan jag den, dock är jag lite skakig på att översätta till svenska, men men - jag gör mitt bästa! 

Nu ikväll ska jag svara på kommentarer och bloggar, om jag hinner och om det är uppe ska jag kolla på The walking dead med. Slapp kväll...


Gårdagens reaktion känns fortfarande lite idag. Både i halsen och munnen, men det är MYCKET bättre om man säger så!

Vi tror vi vet vad jag kan vara allergisk emot, dock inte säkert så ingen idé att säga det än om det inte är klart. Vi ska iallafall köpa det och pröva det igen och se om samma sak händer. Om det fortsätter får vi åka in och ta prover för ett svar måste vi ha då det var sjukt obehagligt och så att det inte blir intensivare nästa gång jag äter...


Imorgon är det bara 8 skoldagar kvar i skolan tills lov. UNDERBART!

Först imorgon blir det skola, sen plugg om jag har det och därefter träning ifall att vädret håller! Taggad till tusen:D

 

Stor kram på er allihopa!<3

 
 
Linn♡

Linn♡

23 mars 2015 19:24

Måste börja med att säga att DU är SJUKT Fin♡♡♡♡♡♡
SÅÅ härligt att höra att du haft en bra dag<333
Åhh så duktigt av dig med hemkunskapsredovisning, bäst är du<33

-----
Sv1; Hehhe ja♡♡ Skippade även att åka å kolla på den där matchen, hahah;))
Sv2; Åh vad roligt att du uppskattade dessa typerna av inlägg♡♡♡
Sv3; AWWW Elin, vad ska jag skriva?? Tack så sjukt sjukt sjukt mycket för dina fina ord! Du ska veta att dem betyder sjukt mycket, DU betyder sjukt mycket♡♡♡♡ Är otroligt glad över att ha fått lära känna dig<333
Kommer läsa din blogg också föralltid♡
Sv4; Håller med, men vissa verkar inte fatta att det står någon ute på kanten där som faktiskt också vill ha bollen;) hahah♡
Sv5; Jo med mig är allt bra, tackar som frågar♡

Tusen kramar♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

23 mars 2015 21:40

Så vacker bild på dig!!
Ibland kan det vara skönt att gråta o prata med någon! Finns om du behöver prata, bara o skriva <3
Kram

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards