elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Det bränner!!!

Av Elin - 19 mars 2015 21:20

Sitter just nu i bilen på väg hem från min brors tjej :) vi var ju där på Tupperware party. Det var lite segt, men kul ändå och komma hemifrån och träffa lite folk!

Är sjukt trött just nu så kommer inte bli någon datorn när jag kommer hem, får försöka svara på era kommentarer och kolla era bloggar imorgon istället! :)

Mitt humör suger och det känns som att jag kommer kräkas närsomhelst... Haft ont i magen ända sen jag kommit hem och jag lider seriöst..det är inga snälla smärtor. Det både bränner och piskar på en.

Gjorde det muntliga provet idag i NO och jag kan meddela er att det gick super! :) jag visste att jag skulle klara det, men inte att det skulle gå SÅ bra och vara så enkelt! Jag är jättenöjd över min insats - bara och vänta på resultatet nästa vecka. Lång väntan, men förhoppningsvis så är det värt det!
Cyklade inte idag då jag inte hade nyckeln till cykeln...men jag gick hem, en bit hemifrån mötte jag Linus i bilen (han skulle till stan) så frågade han om jag ville ha skjuts hem innan han for till stan, tackade självklart ja då värmen dödade mig och skovskaven brände.
Resten av dan tog jag det bara lugnt...

Imorgon är det fredag och det innebär helg. Superskönt!
Blir en vanlig dag och helgen likaså, lite pluggande men annars vanlig. Vi får se om jag skulle vara med någon kompis, skönt att göra annat men ändå har jag inte orken och lust.

Ses imorgon med första inlägget i mina "12 dagars..."
Tills dess - godnatt <3

 
 
Milina

Milina

20 mars 2015 01:34

Usch då, hoppas magen blir bättre!

http://milina.se

Elin

20 mars 2015 09:54

Tack :)

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

20 mars 2015 09:07

Härligt att provet gick bra! :)

http://spontan.blogg.se

Elin

20 mars 2015 09:53

Ohja jättekul :)

 
Linn♡

Linn♡

20 mars 2015 15:37

hehhe vad är "tupperware" party? ;))) ♡♡ heheh Hoppas du hade det bra iaf:))

ÅHHHH vad skönt att provet gick bra och kändes bra♡♡♡♡ Där ser du, du kan såååå sjukt bra!! Bara du pluggar så fixar du det, du är verklgein sååå sjukt duktig och bäst Elin!! Är såå himla glad över att du känner så inför provet♡♡♡

Tusen kramar till dig, love you♡♡
Elin, du är världsbäst!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards