elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

"Du är mer än välkommen"

Av Elin - 18 mars 2015 22:00

Dagarna rullar vidare och om bara några timmar är ytterligare en dag över... då är det torsdag och vi är bara någon dag från helga! :) Känns underbart, speciellt och veta att man är ledig från pluggandet både torsdag och fredag! Då går tiden mer åt träning och bloggen. JIPPI!!!!<3 


Funderar på att cykla till skolan imorgon då vi slutar tidigt och annars måste jag vänta till halv tre innan jag kommer hem och det är inte direkt någon hitt...men vi får se om vädret är klart, då drar jag med cykeln.. 

Blir nog också att jag ska åka med mamma och Sara till min brors tjej på Tupperware party - heter det så? Skönt att komma hemifrån och få tänka på annat    speciellt när man fick ett meddelande av henne veta att man är MER än välkommen, då känner man sig hemma och uppskattad! Det gjorde absolut min dag - tack säger jag till dig - guldvärd som gjorde min dag<3 

Har haft fullt upp med att få in NOn i huvudet. Det är svårt, men jag tror att det kommer gå ganska bra, förutom i början då jag kommer få panik, skaka och hacka tänder - hatar muntligt... önska mig lycka till! 

Kom också ut på en promenad med mamma, nu rullar det på. - Blir att försöka komma ut och springa, är mer än taggad och röra på mig, speciellt nu när jag har lite ryggvärk - man kan ju undra varför..


Min huvudvärk fortsätter och jag förstår inte varför! Jag dricker vatten och är lugn men det bara fortsätter. Får snart panik! (Vill heller inte trycka i mig massa tabletter - avskyr och ta det i onödan..) 

 

Btw!!! Min mobil funkar just nu, men strular så in i hel....och vi ska fixa en ny då den fuckar ur helt! Bara att skriva! :))


Snart kollat igenom allas bloggar, men jag fortsätter med dem jag inte hunnit imorgon - ska kolla era först, så ni får det lite lyxigt! ;) 

 

Godnatt fina ni<3

 
 
Annie

Annie

19 mars 2015 07:42

Förstår dig verkligen! inte kul med muntligt :(
Du är så duktig ändå kom ihåg det<3

Sv: Varsågod vännen!***

Jobbigt med huvudvärken hoppas den försvinner snart!
Och hoppas ryggvärken är bättre nu :)

Krya på kroppen<3

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 mars 2015 19:25

Åhh vad skönt att vara ledig från plugg på både torsdag (idag) och imorgon♡ Det är du värd! Hoppas du får det toppen<33

DU ÄR BÄSt♡ Håller tummarna för dig att det gick bra på NO:n!<33

Tråkigt med huvudvärken. Hur är det just nu? :/

Tusen av kramar till bästa Elin♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards