elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

Choklad + musik hjälper alltihopa.

Av Elin - 14 mars 2015 17:33

Tar mig lite dålig energi och dränker mina sorger - sen ska jag städa bort mitt rum med hög musik.

Ha en jävligt bra helg!

 
 
natalia

natalia

14 mars 2015 20:39

Åh så gott, det är du verkligen värd gumman <3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Maria

Maria

15 mars 2015 09:48

Den chokladen är sååå God!

Sv: tack så mycket, jätteroligt med fler läsare :) nja det gick sådär fick en finn farm istället så ska försöka med mandelolja några månader tills solen kan hjälpa min hy :)

Många kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Elin

15 mars 2015 11:20

Jättegod verkligen! >:D

Men awe, tråkigt att den inte funkade på dig! ;(
Lycka till med mandeloljan :)

 
Linn

Linn

15 mars 2015 11:13

Den chokladen är så god!

Sv1; AWWW du är Elin! Japp jag tyckte att Måns skulle vinna:))) Vad tyckte du? <3
Sv2; Awwwwww love you!!!!<333
Sv3; åh vad roligt att du gillade inlägget, värmer så! Ska fixa dagens inlägg alldeles strax, lite svårt att görs det från Ipaden men det ska allt gå!

Sv4; Elin, Elin, Elin....Det är helt sjukt! Bara genom denna kommentaren som du skrev märker jag hur j*vla stark du är!! Du ger aldrig upp, du är verkligen en riktig kämpe som måste ha den mest bästa personligheten så himla underbart snäll och omtänksam som du är!! Att lilla jag kunna hjälpa dig lite, genom min kommentar, känns helt underbart! Jag vet att det inte hjälper dig med sorgen fullt ut, men jag kan bara hoppas att det kommer blir bra, för jag tror på det!
-Din familj verkar helt underbar! Dem älskar dig! Ni älskar varandra!
-Om det hjälper att prata med någon tycker jag verkligen att du ska göra det<33

Elin, du är bäst! Du önskar mig alltid fina dagar, bra helger och att jag får det roligt över allt jag åker. Du ska veta att sådana små saker betyder sååå mycket och det värmer så sjukt mycket!!! Tusen tack för allt<33
Du gör mina dagar.

Massa masssa masssa kramar!! Love you:*

Hoppas du får en bra dag!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Skogsraah

Skogsraah

15 mars 2015 15:15

Tokigt nog brukar det faktiskt hjälpa en del :)

http://skogsraah.blogg.se

 
Sara

Sara

16 mars 2015 19:03

Den chokladen är så god ! Och nu blev jag sugen på att köpa choklad ! :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Elin

16 mars 2015 21:27

Ohja, den är oerhört god! :D

 
sara

sara

16 mars 2015 19:42

Gott!! :D

http://nouw.com/saarah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards