elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 mars 2015

Nu tar jag en paus.

Av Elin - 12 mars 2015 19:30

Känner att jag inte orkar blogga just nu, så kommer nog ta en liten paus i någon dag. Har verkligen ingen lust och jag mår inte helt bra. Jag vill blogga när jag är glad och kan ge all min positiva energi helt ut och inte mitt negativa. 


Det första jag ska försöka göra imorgon är att gå och prata, dock vill jag inte.


Har sådan otrolig huvudvärk så det är inte sant. Jag är yr, fryser och är allmänt trött - och det påverkar mitt pluggande. Kan inte koncentrera mig ett dugg utan jag hamnar i andra tankar, något jag tycker är otroligt jobbigt.

Tack och lov har jag spanskan i huvudet, jag vet inte hur men jag har lyckats fått in det - Bara att ge gärnet imorgonbitti!


Hoppas att ni haft en bra dag, tänker på er!  


Min dag har rullat på, varit en vanlig dag. 

Hade ingen lust att träna idag, men pappa ville gå en promenad så då ställde jag upp att följa med som sällskap, sen bara så att jag kom ut och fick röra på mig. En stund senare så gick jag på en ytterligare promenad då det blev bråk i familjen och jag ville bara slippa allt gräl. Det ända jag dock fick ut av promenaden var tårar. 

Pluggat lite Spanska med och snart ska jag försöka hinna svara på kommentarer och kolla bloggar+titta på Familjen Annorlunda. Hur många bloggar jag hinner och orkar får vi se - kommer absolut fortsätta imorgon! Kanske skriver något tidstinställt också. 

Ska inte bli sent till sänga iallafall!


Imorgon är det äntligen fredag och det innebär helg. Längtar verkligen! Kommer dock bli en plugghelg med engelska och lite NO, men vad gör det? Ska försöka att städa mitt rum med och kanske följa med på en utställning med Sara. 

Ska ni hitta på något särskilt i helga?

Ha det gött tills vi ses - Kärlek till er   

 
 
Mie

Mie

12 mars 2015 20:20

Sv: Tack!

Ja! Tänkte doppa fötterna med struntade i det haha! :)

http://miejensens.blogg.se

 
Milina

Milina

13 mars 2015 02:57

Hoppas du mår bättre snart!

http://milina.se

Elin

13 mars 2015 15:05

Tack!

 
Annie

Annie

13 mars 2015 08:02

Men gumman<3 Ta en paus, det viktigaste är att du får må bra!<3
Bloggen kan vänta, vi är kvar här**

Men kanske bra ändå att prata av sig :) kanske känns bättre efteråt att du iaf fått "prata av dig" ..

Vad jobbigt med gräl :(

Idag ska jag träna och plugga och i helgen måste jag också plugga ;)
Känner mig lite stressad över allt vi fått i skolan .. men man kan ju bara göra sitt bästa<3

Både grupparbete på g,seminare-plugg och snart tenta, plus högskoleprovet snart .. gah men får försöka ta det i mitt tempo och hoppas det räcker .. ;)

Sv: Ja verkligen!! det är så fruktansvärt, vad är det för monster :(
Har haft det ganska bra :)

Ta hand om dig nu vännen<3

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

13 mars 2015 16:39

Awwwww:(((( bästa Elin! Om det är så du känner ska du verkligen ta en paus och vila, vila vila! ALLT för att du sks må bra igen<3333 hoppas du mår okej världens bästa och underbaraste Elin!! Love you!:**
Hoppas huvudvärken släpper också!!

Elin,du ska veta att du är bäst. Att hur du är mår osv. Du är verkligen bäst bäst bäst!!!! Går inte att beskriva<3333

tusen kramar!!! Hoppas allt är så bra det kan vara!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards