elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

Jäkla Kemi.

Av Elin - 11 mars 2015 20:21

Haft en toppen ledig dag idag! Gjort det jag velat och hunnit med det jag skulle :)

 

Tog tag i att läsa NO då vi har ett sorts prov nästa vecka så känner att jag vill vara väl förberedd, plus att jag inte fattar någonting.. det är om kolets kemi - organisk kemi - syror - alkoholer osv...

Tycker verkligen inte om kemi. Både svårt och tråkigt!  
Sedan läste jag på med lite spanska, roligare om man säger så :) ska försöka läsa på lite till, känner att det nog är bra då jag inte pluggade så mycket som jag tänkte mig. 

 

Bakat kärleksmums och därefter cyklade jag en runda i det fina och varma vädret - otroligt att det är så fint och varmt!! Blir så glad av det fina, det bara spritter inom mig - det är härlig :D

Därefter tog pappa och jag en promenad. Känner att jag verkligen är igång med träningen nu och det är bara kul och skönt - bra att jag varierar med att springa, gå och cykla. 

Resten av dagen har jag bara tagit det "lungan". Har ni hittat på något särskilt? 

   

Snart ska jag försöka att gå och lägga mig, innan det ska jag dock göra receptet på kakorna som jag gjorde igår. Dem kommer upp imorgonbitti, bara och hålla utkik! 

Hoppas att jag kan sova lite bättre inatt, sov bara 5-6 timmar..xD men ändå har jag varit pigg och orkat med så mycket, tror att det är bra för mig att inte sova för länge ändå. 


Imorgon är det torsdag, kortdag i skolan. Hoppas på att jag kommer hem tidigt så att jag hinner träna, men också plugga.


Hur är det mer er? 

Med mig är det bra och det rullar bara på. Lite ont i huvudet, men vad gör det? Jag lever och då ska man inte ta och klaga! 


Godnatt ♥

 

 
 
Linn♡

Linn♡

11 mars 2015 22:38

åhh vad härligt att höra att din dag varit bra:DD TOPPEN♡♡
OMG!! Seriöst skojar du!! EXAKt det där har vi prov på!! Organisk kemi, kolväten, alkoholer, estrar, organiska syror osv osv osv. SKIT JOBBIGT & SKIT SVÅRT: HATAR DET. Vi ska ha ett jättestort prov på hela kepitlet på fredag,.....och har bara imorgon på mig å plugga sista dagen:OO Plus att jag har träning,.....gaah://
----
Skönt att du hann med det du tänkte ddigg såå duktig♡

OMG ELIN!!! Hur sjukt fin får man inte vara???!! Seriöst, den bilden var SJUKT SNYGG!

Sv1; Åh vad roligt, längtar tills receptet kommer:DD
Jag tog en liten paus från plugget och fixade en jättegod smoothie som kommer upp på bloggen imon:))♡
Sv2; Håller verkligen med dig♡♡ Älskar sol o värme o allt ljus;))

Tusen kramar, sov gott bästa Elin♡♡ Hoppas du får en bra dag imon!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Elle

Elle

12 mars 2015 06:41

Mmm vad gott!
xx Elle

www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in TOKYO

http://www.cherryblossosmtreet.com

Elin

12 mars 2015 20:20

Ohja! :D

 
natalia

natalia

12 mars 2015 08:52

Jag hatar kemi!

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

12 mars 2015 10:36

Det suger....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards