elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 mars 2015

Mitt självförtroende höjs för varje dag.

Av Elin - 2 mars 2015 20:12

Har varit på ett underbart humör!! Jag förstår inte. Så jävla positivt inställd och stolt över MIG själv!


Vaknade helt utvilad och startade på bästa sätt, dagen fortsatte likaså.

Fick reda lite på matteprovet idag och jag kan ju säga att det gick åt helvete för mig! Jag klarade det inte, men det är bara att ta nya tag och göra sitt bästa nästa gång! :) Jag kan inte se det som dåligt då det var SJUKT svårt och eftersom att alla i klassen klagade på det, då var det svårt.. jag gjorde mitt bästa och det är jag glad över iallafall! :) 

Vi såg sedan på en film på SOn om stress med skolan, att man inte ska göra allt plugg dagen innan man lämnar in det osv. Sedan att man inte ska sätta så höga krav på en! Jag sattes på plats och insåg att jag är den tjejen. Jag är den tjejen som sätter höga krav på mig. Inget jag är stolt över. 

Att om man sen misslyckas på någon uppgift, prov - varför då se det negativa och känna att allt går åt helvete när man klarat SÅ mycket mer? Säg att du står i en trappa. Titta ner för trappan, se så jävla mycket DU kämpat med. Hur MYCKET du klarat! Är du då DÅLIG när du klarat allt det där nere? Nej. Du är så jävla duktig oavsett hur det än går, bara du ser ner för trappan och verkligen INSER det!

När jag fick höra det och verkligen insåg att det är sant höll jag nästan på att få tårar. Nästa gång jag känner så inom skolan så ska jag tänka på trappan, allt bra JAG lyckats med. 


Efter flera års orolighet och ledsamhet gjorde jag det jag aldrig trodde att jag skulle våga göra. Jag vet inte vad som gjorde så att jag gjorde det, men jag har insett massor dessa åren och jag är så stolt att jag tillslut vågade. Stå för mig själv. Efter år tog jag initiativet och tog på mig en tight tröja, något jag inte skulle vågat gjort för ett år sen. 

Äntligen! Mitt självförtroende svajar, men jag är en bit påväg. <3

_______

Haft ett bra lov, oavsett om jag vart både sjuk och haft smärtor som krånglat med mig! Jag har tränat och verkligen insett det roliga med tränandet, det kommer fortsättas och jag hoppas att jag kan köra lite springande imorgon. Wiho!!!

Insåg att när jag hade ont i magen så hjälpte det mot min magvärk, lite granna så att jag slapp det värsta - kom tillbaka efter tränandet, men det är en bit påväg och att slippa den smärtan den lilla stunden betyder ALLT!

Snart blir det att börja cykla till skolan med, taggad som fan!

 

Imorgon kör vi på skolan till tio i fyra, sen ska jag försöka komma ut.

Hoppas på att vi får spanskaprovet då!!!! Tisdag - Nu kör vi!<3


Ska försöka titta in på några bloggar innan jag lägger mig, resten tar jag imorgon. Tack för idag fina vänner<3

 
 
natalia

natalia

2 mars 2015 22:23

Heja dig ELin, du är så sjukt grym bästa du <3

Svar: Jag mår bra :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
sinsiana

sinsiana

2 mars 2015 22:27

Åå skönt att höra! lycka till, du har en superfin blogg!

http://www.nouw.com/sinsiana

 
Patricia

Patricia

3 mars 2015 10:43

Du är så bra! Det är bara att fortsätta kämpa!
kram

http://patriciac.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

3 mars 2015 15:37

åååhhh underbart att höra!! Loveuu♡
--
Du ska se att matteprovet går bättre nästa gång, du är inte ensam om det, och du är så duktig ändå, det vet du<3
OOOJ såå sjukt bra sagt detdär med trappan!!! Shit! Måste tänka på det♡♡
-----
åh du är så sjukt stark. Du ska se att ditt självförtroende bara kommer bli bättre och bättre, loveu♡

Hade ni spanskan idag? Hur gick det :DDDDD

Sv; Aw, tack så jätte mycket bästa och underbara du♡

Tusen kramar till dig Elin, du är så sjukt stark! Det ska du veta, BÄST BÄST BÄST är du, kom alltid ihåg det<33
Hoppas din tisdag är braa<333

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

3 mars 2015 19:21

Du ska absolut vara stolt över dig själv som kämpar så med skolan och är så otroligt go! Gogogo Elin :D

Hoppas allt är bra med dig <3

Kramisar

http://bian.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

3 mars 2015 19:51

Hur kan du ALLTID vara så extremt duktig på att alltid tänka positivt?? Du är så JÄKLA grym som kan ta matteprovet sådär! Jag skulle bryta ihop och sätta mig i ett hörn och gråta! XD
Du är bara BÄST Elin, så jäkla awesome!!!!!!<3333 ::****'

Åh.. känner igen mig i det där med att ställa höga krav, jag är också duktig på att göra det. Mina föräldrar håller på att bli tokig på mig som inte kan nöja mig med ett B eller C på ett prov, det är sjukt hur höga krav man kan sätta på sig själv! =O

Hoppas du haft en helt underbar dag Elin! Du är så grymt duktigt och bara bäst att det inte går och beskriva!!!!<333 :***
Love U so freaking much!<3 :*

Puss & Kram!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
klara

klara

3 mars 2015 20:52

åå så kul att höra!

http://klarrelito.blogg.se

 
natalia

natalia

3 mars 2015 20:55

Hoppas du haft en fin dag <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

3 mars 2015 21:14

Detsamma till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards