elin-mylife

Alla inlägg under februari 2015

-

Av Elin - 26 februari 2015 22:07

Av Elin - 26 februari 2015 17:24

Var i Karlskoga idag med Hanna, mamma och Sara. Vi var inne i lite olika butiker och tittade, då jag ÄNTLIGEN hittade ett par byxor som passar mig!!! Wohoo säger jag, sjukt chockad!
Lite ovanliga är dem dock men så snygga och bekväma! Jag tycker om dem jättemycket - folk får tycka vad dem vill om dem!

Hade jättekul idag iaf :)

Dock idag så känner jag mig lite dålig, börjar verkligen bli sjuk - något jag inte ser fram emot. Visst, bättre nu än när det är skola, men ändå..hrmf!

Har ni haft det bra? :)

Igår så var det nog bästa dagen på länge, BARA skrattat i princip! Underbart!!!
Vi har planerat lite, både för Liseberg och sommaren överhuvdtaget - något jag ser fram emot jättemycket!<3

Resten av dagen nu ska jag vara lite för mig själv, senare blir det att svara på era kommentarer och kika in på era bloggar!
Ursäkta för att jag inte gjorde det igår, men ibland behövs det lite egentid och inte BARA behöva sitta fastklistrad framför en skärm.. Tror att dem flesta vet att det behövs då bloggen är en stor plats för en, det tar en rejäl tid för en som dem flesta inte tror (ex. Jag visste verkligen inte det efter något år då det sakta började mer och mer efter att jag startat bloggen, att det behövs mer tid än man har ibland!) - det behövs väldigt mycket tid för mig då jag vill ha det så bra som möjligt, sen tar det tid och veta VAD man ska skriva, hur, planera bilder m.m, så bara är det inte...

Önskar er en fin kväll!<3

Bjur på en vacker bild på en vacker människa ;)<3

Av Elin - 25 februari 2015 17:15

Tack för lånet av dem här frågorna Annie♥


1. Vad får dig att le?  Bloggen, era kommentarer, musik, familj/vänner! 

2. Vad gör dig arg? Mobbning! Bråk och människor som inte följer lagen...

3. Nämn något du dricker dagligen?  MJÖLK!<3

4. Vad har du för storlek på skor? 37-38.

5. Vilken ljudbok lyssnar du på nu? Lyssnar inte på ljudböcker - gjorde det när jag var mindre ;)

6. Är du morgonpigg eller morgontrött?  När det är skolan så är jag morgontrött, men nu dem senaste dagarna morgonpigg!

7. Vad har du gjort idag? Joggat :)

 

8. Röker el snusar du? Aldrig i hela mitt liv!!!

9. Gillar du att blogga? Ohja, mitt liv!<3

10. Vad är ett "måste" i din sminkväska? Hehe, använder inte smik - förutom läppstift..xD Men lättstift då! 

11. Har du haft hårförlängning? Nej :)

12. Har du syskon? Ohja, en bror och två systrar!

13. Har du körkort? Nopp - oh shit! Nästa år får jag börja övningsköra!!! Gladtjej :D

14. Nämn en sak dina läsare kanske inte vet om dig? Jag är svag för killar med "manliga" armar och manliga händer  goooosh!!!

15. Något du ser fam emot? Liseberg <3

16. Facebook eller bloggen? Bloggen självklart!!

17. Är du ärlig? Ja! Jag hatar folk som inte är ärliga och ljuger så då är fan inte jag sån.

Av Elin - 25 februari 2015 13:01

Sitter just nu och väntar på att Hanna ska komma hit, hon ska nämligen sova över här :) Kommer bli super!! 

Så idag kommer det bli dåligt med uppdatering då vi kommer hitta på annat och att jag helt enkelt är upptagen! 


Imorgon kommer det bli likaså då jag, Hanna och Sara ska till Karlskoga en liten sväng, men kommer absolut uppdatera er mer imorgon kväll! (Gör ett snabbt tidsinställt inlägg för dagen :)) Men vem vet om det kommer mer? 


Har hunnit vara på en joggingtur och det gick jättebra   Var så himla skönt att ÄNTLIGEN få komma ut och röra sig! Dock så sprang jag så att jag trampade snett, hm.... det gick bra och jag kunde fortsätta springa och gå, men nu börjar foten bli lila - dock har jag inte så ont, lite molande värk MEN jag lever ;) Är jämt så klantig gällande jogging...


Nu måste jag kila fina ni! Önskar er en bra onsdag <3

 

 


Av Elin - 24 februari 2015 22:29

Av Elin - 24 februari 2015 15:21

Tog mig en långpromenad idag igen, och det känns så otroligt skönt! Benen ville inte sluta röra på sig, inte sluta gå. Jag gick och gick, långt, tills jag tillslut fick släpa mig hemåt!

Jag har en sådan energikick inom mig som inte går att få stopp på, jag är inte slut i kroppen så jag känner att jag nog ska köra lite styrka om en stund så att jag blir trött i kroppen, i benen.
Humöret är på topp, jag är så glad!!! - Trodde jag inte då jag somnade efter halv fyra och bara sov 5-6 timmar. Vaknade utvilad och började dagen på direkten, med glatt humör.

Underbart!

Nu gäller det att hålla i promenaderna, jag mår så mycket bättre efter bara tre dagars promenader, positiv och glad! Det är SÅ HÄR jag vill må och känna, så varför inte fortsätta och gå mot det positiva?

Gladtjej.se!

Hoppas att er dag varit underbar<3

Ovido - Quiz & Flashcards