elin-mylife

Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Jag var med om en olycka!

Av Elin - 20 februari 2015 17:01

Aj aj har jag bara att säga..
Hände en liten olycka idag på idrotten i skolan, snarare två. Vi spelade vollyboll och jag körde på tills jag fick en otrolig smäll på handen, körde vidare och tänkte väl inte mer på det förens jag fick mer och mer ondare under dagen. Är helt vinröd/lila på handen!


Sen på idrotten så kom en i klassen springnas emot mig, RAKT på mig så jag flyger iväg, tappar andan och får värsta smärtan i magen. Kunde sen inte SITTA för att jag fick så otroligt ont i magen - skojar inte, det gjorde så ont så att jag var på väg och börja böla! Illamåendet kröp sig sakta på..

Lika ont gör det nu, smärtar i magen och strålar ut i ryggen, jag vet inte vad jag ska ta mig till!


Gjort Spanskaprovet idag och det känns helt okej! Jag gjorde mitt bästa och fyllde i allting, så nu är det bara och vänta till resultatet... Är sjukt spänd (!!!)


Jag är trött och jag känner att jag bara vill sova, försökte det för någon timme sen, men det fick jag inte alls för kroppen. Just nu så längtar jag tills ikväll då jag får sova, vakna upp och sen inser att det verkligen är sportlov nu, har ingen lovkänsla alls - hm... hoppas att det kommer snart!



Hur har er dag varit? 


Nu ska jag fortsätta min dag med lite musik, och därefter blir det "arbete". 
Kram på er♥

       

 
 
Linn♡

Linn♡

20 februari 2015 22:15

Ojoj stackarn:(( Låter inte bra alls:/// Jag själv får alltid så sjukt ont i handlederna när man spelar volleyboll:/ Hoppas det blir bättre med både handen och att det känns bättre i magen nu♡♡
Spanskan gick säkert jättebra inget att vara orolig för, du är bäst!
Du ska allt se att lov-känslan kommer, och när den väl gör de o du inser att du har lovet kommer det kännas SÅ skönt♡♡


Sv; På musiken avslutade vi just ett område där vi har skrivit om världens musik osv...inte direkt det roligaste hahaXD♡
Sv2; Ska visa vad jag beställde hem igår tänka jag:DD♡♡
Sv3; AWWW tack!! Så roligt att du frågar:DD Jag gör mina tofsar typ "upp o ner" XD Alltså så böjer jag mig fram och tar med allt hår, sedan lyfter jag upp huvudet igen och formar till så att min tofs blir bra innan jag "sätter fast den med vanliga snoddar" ♡♡♡ Hoppas du fattade;))
Sv4; Sommar är ju bara bäst, jag själv är nästan alltid så sjukt glad då och allt är verkligen perfekt♡♡♡♡
Jag kanske ska åka till Kroatien i sommar:O :DD Ska isf bli SÅ sjukt rolig!! ♡♡ Men vi har inte bokat än eller så:)

TUSEN miljoner kramar till dig Elin!! Du ska bara veta hur mycket du betyder♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

21 februari 2015 12:09

Men ajjjj! Hoppas det bra snart <3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Maria

Maria

21 februari 2015 18:01

Men fy! Hoppas allt är bra med dig idag :) såå otäckt..ibland känns det som man skulle stannat kvar i sängen!

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards